Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt jag undrar just det vad det finns för foder man kan ge till katter för att motverka/lösa urinstenar? katten min ligger nämligen...
Svar
10
· Visningar
1 392
Senast: cerrox
·
M
Övr. Katt ...få visa bäbisen! :love: :love: Först låg han o sov...som vanligt...
Svar
4
· Visningar
696
Senast: Minime
·
J
Övr. Katt Min ena katt har fått något mjällaktigt i pälsen. Det kliar inte och hon verkar inte ha besvär av det. Tittade hur det såg ut vid huden...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: shattis
·
Övr. Katt Jag har två kattkillar som är sex månader gamla. De håller på med sin tandömsning fortfarande, den ena har dubbla hörntänder uppe sen...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: BIMM
·
Övr. Katt Min mamma ringde för någon dag sedan och sa att deras katt blivit jättemärklig bara över en natt. Hon kryper fram och ligger och...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: Sotis
·
M
Övr. Katt Bor hemma hos mina föräladrar denna vecka å tar hand om katterna å hästarna. Nu är det så att dom har en preser som alltid har varit...
Svar
9
· Visningar
3 662
Senast: moonlightgarden
·
A
Övr. Katt Är det någon här som kan ge mig något råd angående min katt och hennes ungar? Ungarna är sju veckor och för någon dag sedan började...
Svar
7
· Visningar
16 162
Senast: _Elin_
·
Övr. Katt Hej! Katten är dålig. Han har sedan i tisdags haft svårt att sätta ner ett bakben. Han har ett litet sår, som inte ser infekterat ut på...
Svar
7
· Visningar
1 810
Senast: bsmx
·
Övr. Katt Hade en tråd om alternativ till katt gräs härom veckan, och fick veta att ljung tydligen är giftigt för katter att äta? stämmer det? hur...
Svar
2
· Visningar
14 376
Senast: mackan
·
B
Övr. Katt min katt har blivit skitfet på sistone!!:eek: har någon nått bra tips på mat man kan ge till feta katter??!!!
Svar
6
· Visningar
779
Senast: Sassy
·
J
Övr. Katt Min katt spyr typ tre gånger i veckan. Vi gick till veterinären, som sa att vi skulle lägga maten på en stor bricka, men han spydde bara...
2
Svar
24
· Visningar
5 764
Senast: jessie90
·
Övr. Katt Det har senaste månaderna dykt upp en katt i stallet, en liten svartvit rackare med halvlång päls (ursöt under det toviga yttre) som...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: Vagis
·
A
Övr. Katt Ja...rubriken säger väl allt...:( Kissen tuggar kablar hejdlöst och gör det när ingen ser. :devil: Hon gör det endast vintertid...
Svar
8
· Visningar
977
Senast: adore
·
M
Övr. Katt Så var det roliga slut. Innan har vi bara kunnat släppa ut Charlie på balkongen utan att behöva bekymra oss mer över det, men så i...
Svar
19
· Visningar
1 278
Senast: Minime
·
Övr. Katt Finns det någon vänligt kattmänniska som kan komma med råd? Jag ger snart upp eller rättare sagt jag har gett upp. Vi har två...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: miahlia
·
Övr. Katt Några bilder från idag... http://www.fotogalleriet.se/pic_show_id1837637.html Digger och Ursula...
Svar
7
· Visningar
920
Senast: palle
·
Övr. Katt Vill se bilder på vita katter! Jag börjar med Mysan! http://i19.photobucket.com/albums/b190/Dill_Katt/HPIM3630.jpg...
2
Svar
39
· Visningar
6 624
Senast: nevin
·
A
Övr. Katt Vad ska jag göra...??? Har en "kattunge" på 8 månader drygt,som sedan hon kom till oss har försökt dia på vår hund. Någon som har/haft...
Svar
10
· Visningar
5 407
Senast: marieka
·
Övr. Katt Nå, vad väger era katter?:) Misstänker att min Pys kanske ligger på topplistan för huskatter iaf :idea: Han väger 6 kg och är STOR...
2
Svar
39
· Visningar
2 258
Senast: bengibollen
·
Övr. Katt Hej allt kattfolk!:) Jag funderar lite på att skaffa katt. Men innan jag ger mig in på det "på riktigt" vill jag ha ett fåtal raser...
Svar
19
· Visningar
1 409
Senast: Cira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama