Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min farbror har en main coon som mäter 105 cm mellan tassarna när han är utsträckt (de mätte honom hos vet när han var dit för "rakning" av magen för han hade en sån tova)
Vikten ligger runt 11 kg.
Hur häftig katt som helst, han ser overklig ut. Hans tass täcket hela min handflata Och de var tvugna att köpa en hundlucka för en kattucka kommer han inte igenom!
Oj, vilka kattor!
Jag såg inte att det fanns någon bakom, fick titta två gånger. Trodde att det var en skugga.
Dom borde inte ha några problem att sätta skrämsel-hicka i räven?
åhh, vi hade en kisse innan! Han vägdes en gång hos vet.. då hade han vart i slagsmål eller vad det var och hade "bantat" lite för att han inte åt.. Då låg han på 8-9kg! Vill inte ens veta vad han vägde annars, haha!
Hundavel & Ras
Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.