Bukes största kisse?

Sv: Bukes största kisse?

Helt plötsligt är mina flugviktare
Honkatten 4,1kg
Hankatten 5,0 kg

Hanen är smal
Honan är lite tjockare men med tjock lång päls

Undrar hur pappan ser ut då mamman är svart och normalbyggd
Bägge är huskatter

Min farbror har en main coon som mäter 105 cm mellan tassarna när han är utsträckt (de mätte honom hos vet när han var dit för "rakning" av magen för han hade en sån tova)
Vikten ligger runt 11 kg.

Hur häftig katt som helst, han ser overklig ut. Hans tass täcket hela min handflata :eek: Och de var tvugna att köpa en hundlucka för en kattucka kommer han inte igenom!

Vår "lilla" Rocky vägde drygt 8 kg när vi vägde honom hos vet och han var inte tjock, bara stor !

Tyvärr finns han inte längre...:cry:

87679.jpg

95636.jpg

Min uppfödning, vanlig bonnkatt med en klick perser(mormorsmor) som min svärmor har väger 6,2kg.

Han blir 1 år i april:angel: .

Mina Skogishonor ligger mellan 5.5 - 5.9 inte dräktiga men liiite extrahull!

Vilken fråga säg den kattägare som inte har bilder på sina älsklingar och gärna visar upp dom:D
Tessi4.jpg

Hon är bäst!
Tessi1.jpg

Det är en liten men dock vuxen katt som ligger bakom henne.

Oj, vilka kattor!
Jag såg inte att det fanns någon bakom, fick titta två gånger. Trodde att det var en skugga. :D
Dom borde inte ha några problem att sätta skrämsel-hicka i räven?

åhh, vi hade en kisse innan! Han vägdes en gång hos vet.. då hade han vart i slagsmål eller vad det var och hade "bantat" lite för att han inte åt.. Då låg han på 8-9kg! Vill inte ens veta vad han vägde annars, haha!

9 vägde min, men har nu bantat ner sig till5.

åh, så vacker! På sista bilden ser han verkligen ut att säga:
"är jag inte söt? jag ligger ju här och bara väntar på att ni ska gosa med mig!" :love:

Jisses. Min kisse väger bara 3,5 kg (gissningsvis). Lagomt att ha på axeln :-)
Två år gammal, så hon borde ju vara färdigväxt vid det här laget.

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 142
Senast: Bulldoozer
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Katthälsa Kan börja med att vet har kollat kissen men inte har några förslag (inriktad på produktionsdjur bör tilläggas) Andra gången min katt...
Svar
6
· Visningar
1 272
Senast: vinkelina
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 562
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve