Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min ena misse är lite understimulerad av att bara vara inne och skulle passa perfekt som "hund", få följa med när matte är ute å...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: Haukur
·
Övr. Katt I morgon har missarna bott hos oss en vecka! :) Förra lördagen hämtade vi Julius och Augustus från katthemmet! Kan knappt tro att det...
Svar
12
· Visningar
989
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Träffade idag på en katt som några bekanta äger. Katten skulle ges bort eller avlivas, känner mig kluven. Katten är 1,5 år, kom till...
Svar
12
· Visningar
1 274
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt vi har blivit rekommenderade att ge våran 'urinstenskatt' något specialfoder som löser upp/förebygger bildandet av...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 000
Senast: Tassetass
·
Q
Övr. Katt Otroligt vad folk bygger till sina husdjur! :love: Säkert gammal, men väl värd ett besök. The Cat's House. Klicka på den högra katten...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: Bison
·
M
Övr. Katt Jag har skrivit om Lisa som är en liten katt men jag vill visa Felix nu som har vuxit, han blir 6 månader den 15 april och han är så...
Svar
6
· Visningar
725
Senast: Bison
·
S
Övr. Katt Vad ska jag göra? Min mamma vill inte ha två katter och det har vi. En svart liten och en Svart/vit stor, och det är alltså den största...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: marijaa
·
C
Övr. Katt till er som har innekatter. hur mycket dricker era katter per dygn, på ett ungefär? äter dom torrfoder eller mjukfoder? hur mycket...
Svar
8
· Visningar
4 710
Senast: Makimakac
·
M
Övr. Katt Jag är lite orolig för min hona Lisa på sex månader. Hon kom till mig när hon var 11 veckor, kvinnan som jag hämtade Lisa ifrån sa att...
Svar
6
· Visningar
3 827
Senast: Yakimo
·
C
Övr. Katt nu vet jag inte vart jag läste det eller om jag hörde det eller vad. men det är så att det vart iallafall att man antingen ska ha...
2
Svar
30
· Visningar
4 847
Senast: kem
·
E
Övr. Katt Morris, världens snällaste katt avlivades för bara en timme sen. Jag har nog aldrig gråtit så mkt som jag gör nu. För bara några dagar...
Svar
12
· Visningar
1 017
Senast: Gizoba
·
D
Övr. Katt Jag har mycket stora problem med att hitta namn till mina sötnosar så nu söker jag er hjälp. Här är ett nytaget foto på de små. Mamma...
Svar
4
· Visningar
720
Senast: Bansan
·
Övr. Katt nu har jag läst och jämfört med olika sorter och med hundtorrfoder. på de sorter som är av samma så är det inget stor skillnad på katt-...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: mylisen
·
N
Övr. Katt En butikskedja erbjuder gratis kattfotografering i morgon, eller man får gratis provbilder och sen får man väl betala dyrt för andra...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: nässla
·
T
Övr. Katt Hej hej! Nu är det så att jag har hittat en kattpojke som jag ev.ska hämta hem i veckan :) och jag har en kattflicka redan.. Hur...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: tess444
·
I
Övr. Katt Lillkillen, närmare bestämt 10 månader har nog börjat bli könsmogen och har går omkring och skriker kvällarna igenom. Nu är det ju så...
Svar
6
· Visningar
980
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Passar en fråga vidare som jag själv fått från någon: hur ofta kan man ge ett par räkor? Jag ger nästan aldrig räkor själv så jag kan...
Svar
12
· Visningar
1 496
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Vi ska adoptera! Hittade en fin svart, tvåårig hane på ett katthem i närheten, tänkte över saken, och på onsdag ska vi åka dit och...
Svar
1
· Visningar
652
Senast: Sastra
·
P
Övr. Katt Du och din bror har varit hos oss något år, men du har alltid varit så skygg så vi har inte fått tag i dig och eftersom du aldrig fått...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Sotis
·
Övr. Katt hejsan Jag och min pojkvän ska bli med katt:) Nu vet vi inte riktigt vilken ras som är bäst.. hade en liten katt som var lite...
Svar
11
· Visningar
2 288

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka