Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Såfin råkade bli instæng på vinden 3 1/2 dygn. Jag har øppet från bakre hallen och upp till min stora kallvind før det mesta. Hon tycker...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: _moa_
·
B
Övr. Katt Hej, Jag är lite lite oerfaren :confused: och jag undrar en sak. Om jag skulle skaffa en Okastrerad hane att ha tillsammans med min hona...
2
Svar
23
· Visningar
2 471
Senast: Bansan
·
C
Övr. Katt Har en liten kattflicka som jag tänkte att ni kloka bukefalister skulle hjälpa mig med att bestämma färg på. Jag har nämligen ingen...
Svar
7
· Visningar
1 269
Senast: loveponies
·
T
Övr. Katt hej Jag skulle vilja ha lite hjälp... Är det nån som vet ett bra sätt att se om ens katt har öron skabb?? Våran ena katt har fat det...
Svar
10
· Visningar
11 495
Senast: Thinkle
·
N
Övr. Katt och vilken har ni nu? jag skulle vilja ha en maine coon...mest för att jag älskar stora katter och långhåriga. då är en maine perfekt...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 990
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Ville fråga om det är fler här som har erfarenhet med sjykdommen FIP.. Min kattunge fick det i fjol, och hon gick bort innan jul. Det...
Svar
11
· Visningar
2 373
Senast: Sol
·
E
Övr. Katt Kan inte rörliga smiley som:bump: :rofl: :banana: och :bow: förbjudas här på buke.:p Så svårt att läsa och skriva när man har två små...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: Tviggy1081
·
P
Övr. Katt Vår katt har börjat sitta och trampa sin filt den senaste veckan. Vi tog honom från ett katthem för ca. 2 månader sen. Har hört att...
Svar
10
· Visningar
5 309
Senast: mackan
·
Övr. Katt Nån som vet vad som gäller? inte så insatt...men vill bli!;)
Svar
9
· Visningar
1 542
Senast: loveponies
·
T
Övr. Katt Jag ska snart få hem en kattunge (12 v) , ska bli jättekul men undrar lite hur det blir med maten. Vi har nämligen en kastrerad hankatt...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Sol
·
Övr. Katt ... att ha ett enooooormt tygstycke att leka med! :D http://community.webshots.com/photo/550494413/2402927350059524039ExXTFS...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Axelle
·
Övr. Katt Lilleman fick ett allergiskt anfall för några år sedan jag serverat honom ICA:s burkmat, men har sedan levt gott på Mjaus kattmat utan...
Svar
2
· Visningar
3 681
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Nu så har jag då äntligen investerat i min underbara kamera som jag tänker låta göra mig sällskap i många år framöver. Den är FANTASTISK...
2
Svar
21
· Visningar
1 603
Senast: sofflan82
·
Övr. Katt När vi köpte våran kattunge sa de att det var en hankatt. Flera vänner som tittat på katten efteråt har även sagt att det är en hane...
2
Svar
21
· Visningar
2 560
Senast: CRX Hedwig
·
Övr. Katt hon var från början svart och vit (mest svart) men nu har hon blivit rödbrun i mitten på kroppen :crazy: det ser ut som att hon är...
Svar
16
· Visningar
13 359
Senast: Sotis
·
S
Övr. Katt 5 små knoddar blev det :rofl: Imorse klockan 6 kom första ungen och 7.30 kom den sista. Både Selma och alla knoddarna mår bara fint...
2
Svar
20
· Visningar
1 715
Senast: Sassas
·
Övr. Katt Igår kväll fick jag hem mina kattungar. Agnes som är äldst är dock lite rädd för Kajsa så de hålelr sig ltie på avstånd från varandra...
Svar
4
· Visningar
699
Övr. Katt Börjar få vissa aningar (eller så är jag bara överanalytisk...) om att min lillsessa ska ha bebisar. Absolut inte planerat, hon ska...
Svar
4
· Visningar
1 327
C
Övr. Katt Har en katthona som snart blir 1 år. Tycker mycket om henne men hon har några idéer för sej. Den mest irriterande är att hon ska gräva...
Svar
10
· Visningar
894
Senast: ConfettiCavat
·
Övr. Katt Är i chock. Åkte för några timmar till stallet och satt och myste med grannens katt. kom hem nyss och vad ser man på vägen. Kommer...
Svar
12
· Visningar
1 188
Senast: Sotis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama