Hittekatten har fått ungar

Sv: Hittekatten har fått ungar

Stallkatter är helt ok ;)

Fylke vart ? Falkenberg eller Sundbyberg ?

Inte_Ung skrev:
Mina som jag skulle ha blev uppätna av en grävling......
Någon som kan skjutsa dem uppåt i landet?

Är det okej om det blir stallkatter av dem?
Hur långt uppåt i landet ska dom? Jag åker Göteborg - Örebro - Fagersta och ibland upp till Falun nån gång i månaden/varannan månad.

Nä, Knivsta.
Fylke för att min sambo ser ut som Frodo.
Sköldpaddsfärgade honor skall man ta hand om.
Men jag vill ha minst 2 ungar ur samma kull eller ingen.

Jag blev väldigt ledsen när mina kissebarn bara försvann för mig.

Jag kommer till Göteborg imorgon och jag har digitalkamera om du behöver. Jag vill ju se bebisarna dessutom!!

Men det var väl ett himla rännande på dig ;)

I morron..du menar SÖNDAG ?

Ok, PM: ar dig mina nummer...MEN jag är antagligen bakis halva dan...så kanske eftermiddag/kväll ??? :D :D

I dag var grannen över gården hit. Hans fru ville ha någon av honorna (dom hade finast färg)..som har arbetsnamnet: MISS PIGGY och STRIPE. Min arbetskamrat var också här i dag och ville ha en hane, som går under namnet BULL. Klart hanarna ska heta BILL & BULL ;)...Vem vill ha QUINE och BILL, eller endera Miss Piggy eller Stripe ? Jag tror Gunvor tar Miss Piggy....

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 798
Katthälsa Hej! Jag har en hankatt som är ca 5 år. Han är en väldigt mysig katt som kan ligga jämte mig och sova hela natten i min famn. Han är...
2
Svar
28
· Visningar
2 747
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
Katthälsa Har en honkatt på 1,5 år sedan innan och för en månad sedan flyttade 2st ungkatter på ca 5 månader till oss. En hane och en hona, inte...
Svar
8
· Visningar
6 015

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka