Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt har en kattunge som e ca: 13 veckor nu. fick hem den när den var 10 veckor. när jag håller henne och klappar henne så börjar hon dia på...
Svar
8
· Visningar
3 945
Senast: davidia
·
Övr. Katt :rofl: :rofl: älskar dom djuren, vilka härliga djur.. :banana: har 4 st nu.. mira- liten och galen Musse- min lilla kelgris :D...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt -Vet att detta låter helt galet!!!!:( var inne på en annan forum sida och där fanns frågan-"Hur smakar" katt"!!!!!:eek: :( Har letat...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: MinIan
·
B
Övr. Katt Är orolig att min lilla Ester börjar bli uttråkad som innekatt. Jag och katten har nyligen bytt lägenhet, från en etta till...
Svar
6
· Visningar
2 813
Senast: Sassy
·
N
Övr. Katt elvis är en kattunge på 3 månader som hade avlivats om jag inte tagit han! han är helt underbar, hur söt som helst. mormor var...
Svar
4
· Visningar
721
Senast: nemi_baby
·
Övr. Katt Igår hittade jag en död katt på vägen när jag kom körande :cry: Stannade såklart och lyfte undan den...den var fortfarande varm, så...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: trasdokka
·
Övr. Katt I tisdags hämtade jag hem min nya lilla kattunge Stina 11 veckor :love: Gammelkatten som nu är 10 år var helt annorlunda som...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: Myggan
·
Övr. Katt Berätta lite om er katts personlighet. Vi har en långhårig (ingen raskatt) katt som heter Skrollan. vad gör hon då, hm ... Jo hon...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Olympus
·
O
Övr. Katt Undrar om det finns kattutställningar för blandras katter? Jag har en blandras katt 50%Russian Blue & 50%Helig Birma. Han har ju ingen...
2
Svar
22
· Visningar
5 977
Senast: MissFideli
·
O
Övr. Katt Jag har en katt som inte tycker om badkaret, antagligen för att han tror att man ska "dränka" honom. Hur som helst, hur ska man kunna...
Svar
17
· Visningar
1 217
Senast: Cheeserica
·
L
Övr. Katt Hjälp mig snälla! För drygt en vecka sedan fick vi 5 st ljuvliga kattungar och nu är jag LIVRÄDD att våra andra vuxna katter ska döda...
Svar
3
· Visningar
2 781
Övr. Katt Nån som ska ställa sin kisse snart? Abbies nästa blir i Arboga 13/8. Hoppas på hennes 2:a CAP iaf. Har idag inhandlat...
2
Svar
23
· Visningar
1 495
Senast: Cheeserica
·
A
Övr. Katt Har varit tvungna att ta det trist beslutet att sälja alt. skänka vår vacka flicka till ett nytt hem...har letat som en dåre efter nytt...
Svar
4
· Visningar
658
Senast: Angel_23
·
A
Övr. Katt Jag har en hankatt som är 2 år och han är lite udda eftersom han älskar allting som har med vatten att göra. :love: Han vill gärna...
Svar
3
· Visningar
16 485
Senast: Freyja_bus
·
C
Övr. Katt Vad bra att jag tog reda på det och att jag faktiskt bad dom vänta! :idea: Det ledde tydligen till en hel del diskussion, för de...
Svar
9
· Visningar
818
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Vad ger ni för foder? Min ena katt är väldigt kräsen och äter inte mkt.. Har provat med Hill's Nature's Best, som ska vara extra...
Svar
12
· Visningar
785
Senast: Myggan
·
Övr. Katt Har en katt på 10 månader som jag vet är understimulerad p.g.a att hon alltid haft hundkompis att leka med, tyvärr så har hundkompisen...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: Angel_23
·
Övr. Katt min katt trivs inte å va inne, så ja släppte ut han igår, bor på andra våningen så han kan ju inte komma å gå som han vill, va ute å...
Svar
7
· Visningar
1 165
Övr. Katt Hur introducerar man en ny katt i familjen egentligen? Våran gammelkatt (hane) vägrar acceptera våran nya kattunge (hona). Det har gått...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: Druvan
·
Övr. Katt Ena ungen Miss Piggy, hennes ögon står rätt ut ur huvudet, presis som folk med strumas ögon gör. Som 2 stora klot. Dessutom är hon sååå...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023