Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Svar
10
· Visningar
911
Senast: domino
·
Övr. Katt bondkatter med 25% norsk skogskatt (på mammans sida, så det är säkrat). den håriga är Paris, och den "nakne" är Nicky I knät...
Svar
8
· Visningar
720
Senast: cili
·
Övr. Katt http://www.kossan.se/pratande_katter.htm Är dom inte underbara? Min katt kan inte ens mjaua. :rofl: Vad har ni för favoriter?
Svar
4
· Visningar
655
Senast: AKB
·
S
Övr. Katt är det farligt för katter? min kisse blir helt tokig när han känner lukten, han har fått smaka och blev ännu mer galen...:confused: :angel:
Svar
2
· Visningar
5 592
Senast: Caltha
·
N
Övr. Katt Jag har ju en innekatt på 15 veckor ungefär.. Har funderat på att börja ta ut honom på kortare "promenader". Ni som har innekatter, är...
Svar
10
· Visningar
1 612
Senast: kem
·
N
Övr. Katt Lilla Eskil har växt! :love: Klickbara bilder! Nirak
Svar
18
· Visningar
1 182
Senast: Reykur
·
F
Övr. Katt Säkert en urbota dum fråga, men jag blev så förvånad över vår hankatt som har bröstvårtor. Tog för givet att de inte har det, eller är...
Svar
8
· Visningar
19 933
Senast: Mynta2
·
O
Övr. Katt Har sedan 1½ år en underbar birmahona - hon är helt klart världens snällaste katt. I början av sommaren skaffade jag ytterligare en...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: oskis
·
Övr. Katt Så här ser det ut när en britt leker :angel: Närå, men Abbie gillar att fara fram och tillbaka i soffan. Det är förövrigt bara då jag...
Svar
8
· Visningar
714
K
Övr. Katt Jag tycker det var väldigt sött: http://www.bestofblocket.se/bilder/blocket_266.jpg
Svar
14
· Visningar
1 328
Senast: JustME83
·
E
Övr. Katt Lite nya bilder! Leker med husses skor!:angel: Bruce visar upp sig!:) Min vackra Oasis!:love: Bruce har kommit på...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: Vilsa
·
E
Övr. Katt Min 15 veckors har kräkts tre gånger idag. Kräkset ser vitt ut med "bubblor" i. Han leker precis som vanligt... Vad kan det vara??
Svar
1
· Visningar
1 056
Senast: emjo
·
Svar
3
· Visningar
2 562
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har ingen aning om vad jag ska göra, vi har katter och så, men de är vuxna och inte jag som sköter dem... Jag kan inte så mkt om...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Sastra
·
S
Övr. Katt Två röda blivande råttfångare huserar nu i vårt kök. Snart är de redo att flytta till stallet. Det är två röda huskatter som inte har...
Svar
11
· Visningar
1 005
Senast: emjo
·
Övr. Katt När jag tog hem min lilla svart/vita Smilla alias "kossan" tog min syster hem kullsystern Sally alias "älgen". Eftersom det inte...
Svar
7
· Visningar
777
D
Övr. Katt igår när jag var på jobbet så ringde mobilen och min sambo sa att kira(hunden) hade bitit min ena kattunge.nej tänkte jag.så jag åkte...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Liten_Ung
·
E
Övr. Katt Den verkar ju ha strukit med när Buke låg i koma så vi får starta en ny! Jag har: 2 Huskatter
2 3
Svar
44
· Visningar
2 502
C
Övr. Katt Vilken färg skulle ni säga att hon är?
Svar
8
· Visningar
908
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama