Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

H
Övr. Katt Hej. För några år sedann köpte jag en jätte söt liten honkatt. Hon bodde på en gård med sin bror, en hund och massa hästar ute i...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: Helen Thelin
·
M
Övr. Katt Hej jag har en norsk skogkatt som ska paras nästa år. Det jag undrar är om det brukar fungera bra att behålla en honkattunge så att hon...
Svar
4
· Visningar
3 870
Senast: Vira
·
C
Övr. Katt Vänder mej till er som kan det här med katter. För lite mer än 1 månad sedan så blev jag tvungen att ta bort min hund. För att katten...
Svar
7
· Visningar
832
Senast: ConfettiCavat
·
K
Övr. Katt Drar hankatter någonsin hem möss och fåglar till hushållet, eller är det förbehållet honkatter? Av alla jag haft genom åren, och alla...
Svar
12
· Visningar
1 109
Senast: MrsScabtree
·
T
Övr. Katt Här följer resultatet på att lämna min kamera i handen på Aura, planen var att hon skulle ta kort på mig och hästen. Men när jag kommer...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: palle
·
V
Övr. Katt och jag vet inte vad jag ska göra, alls ... överhuvudtaget. Har tre katter (Nisse - N, Pipen - P och Cleo -C) Fram tills December...
Svar
10
· Visningar
866
Senast: i-sack
·
S
Övr. Katt Min ena Birma har haft tre täta löpningar sedan hon löpte för första gången då 16 månader gammal. Hon löper ungefär tre dagar och är så...
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: scarlet95
·
C
Övr. Katt Jag undrar en sak. Jag har en han katt på 1½ år. Han är kastrerad. Men nu när jag har en liten kattfröken på 5 månader så försöker...
Svar
2
· Visningar
1 168
Senast: canon_eos
·
Övr. Katt hur svårt är det egentligen å hitta ett nytt hem till en 1 årig hankatt okastrerad? jag tänker inte tala om vems katt men det är på...
Svar
9
· Visningar
964
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Sommarkatten/strykarkatten som dragit omkring här sen i mitten av sommaren är fortfarande kvar. Endera har grannen inte lyckats skjuta...
Svar
14
· Visningar
4 848
·
Övr. Katt Hur tidigt kan man göra sin kattunge till utekatt? Jag har en på 14 veckor som har bott här i lite mer än en vecka. Där hon föddes fick...
Svar
5
· Visningar
822
·
H
Övr. Katt Min katt har fått ett sår nedanför örat, ett stoort på ena sidan, och ett lite mindre på andra. Saken är den att dom bara blir större...
2
Svar
27
· Visningar
1 693
Senast: Henchen
·
Övr. Katt ..står vi alltså nu. Jag har efter mycket om och men näääästan lyckats övertala sambon till att vi ska ha tillökning i familjen, men än...
Svar
7
· Visningar
823
Senast: Zody
·
Övr. Katt Vad gör man åt det? Katterna i det här fallet är 5 månader gamla, får förstoppning ibland. Sitter inne i lådan och jamar och skriker...
Svar
2
· Visningar
1 478
Senast: Riley
·
E
Övr. Katt Tror inte det är sant..min ängel har blivigt sjuk!:cry: vi skulle in och vaccinera idag(andra sprutan)(har fem kattungar hemma här...
2
Svar
27
· Visningar
7 614
Senast: loveponies
·
P
Övr. Katt Mina katter är 12 respektive 10 år. De börjar gå in på ålderns höst :crazy: o ja medger att jag har blivit lite mer paranoid för deras...
Svar
7
· Visningar
1 300
Senast: persika
·
Övr. Katt Har insett att jag inte längre kan ha lilltjejen på fri tillgång då vi i framtiden kommer skaffa tillskott och med andra ord ha två...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har för mig att kattrasen hette så..någon som har en? vilka egenskaper?
Svar
1
· Visningar
703
Övr. Katt Har ni som förlorat någon alderless speciell varit med om liknande?Maja gick bort, snarare rycktes bort ut våra liv för en vecka sedan...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: sweep
·
Övr. Katt Min två vildar börjar bli rätt stora nu. Är dryga 4 månader. Tanken är att de ska vara delvis utekatter, komma och gå lite som de...
Svar
15
· Visningar
2 397
Senast: Midi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama