Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min lilla kattbebis (snart 9 veckor) bits som in i fan :crazy: Eller han biter inte riktigt men sätter tänderna i en iaf. Fick hem...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Widerberg
·
A
Övr. Katt Hallo, jag är ny här på forumet och har en fråga ang. en katt som brukar komma in till oss. Det är inte våran katt och förut kom hon...
Svar
10
· Visningar
996
Senast: kem
·
Övr. Katt DK*Gacias Duchess :love: En maine coon hona som jag tingat i Danmark..får hem henne först jan-07 :crazy: :( Men den som väntar på...
Svar
11
· Visningar
749
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag o sambon har en liten hund på snart 2 år, och vi ska ha barn i januari. Vi vill hemskt gärna ha en katt, men eftersom jag är lite...
2
Svar
31
· Visningar
4 001
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Senaste utställningen passade jag på att få dem fotade profesionellt. Jag är supernöjd, framförallt med tanke på at båda är av typen som...
Svar
7
· Visningar
738
Senast: Cheeserica
·
K
Övr. Katt Jaha. Nu kliar de sig igen. Körde loppmedel på alla fyra i höstas. Det var INTE roligt. Nu kliar de sig vilt igen. Vad finns det mer...
Svar
18
· Visningar
1 295
Senast: Kat
·
C
Övr. Katt I går kväll när jag kom hem från stallet hittade jag min älskade hon katta död i vardagsrummet.:cry: :cry: :cry: Det skyldiga stod...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 072
Senast: Miss
·
Övr. Katt Någon som har ett bra namn till en liten honkatt som är grå och vit. Våran granne hittade två små kattungar under en välta och...
Svar
7
· Visningar
1 368
Övr. Katt http://i32.photobucket.com/albums/d3/Muffins92/Muffins/PA093534.jpg http://i32.photobucket.com/albums/d3/Muffins92/Muffins/PA093504.jpg...
Svar
7
· Visningar
915
Senast: Sastra
·
K
Övr. Katt på hundar igår... Kattfrågan härom: Varför blandar man inte in andra raser i exempelvis Perser? Jag har ännu aldrig träffat en...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 898
Senast: Kat
·
E
Övr. Katt Min lille kräsna Oasis var som tokig och ville inte sluta gnaga!:) Men mitt lilla matvrak Bruce tyckte det var rätt konstigt och nöjde...
2
Svar
21
· Visningar
1 665
Senast: mandalaki
·
K
Övr. Katt Hur mycket mat ger ni som bara ger torrfoder era katter? Jag har precis bytt foder och om man ska gå efter vad som står på påsen ska min...
2
Svar
20
· Visningar
2 007
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Sol, vet att du är haj på det här med BARF, kan du inte tala om lite hur man går tillväga, vad som ärviktigt att tänka på, lite recept...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: Sol
·
P
Övr. Katt Nu är min älskade Tusse död.. hans hjärta orkade inte mer, blodförgiftningen han hade dödade honom.. Nu är han i himlen.. Det känns så...
2
Svar
23
· Visningar
1 582
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt på denna bild. Hoppas den blir lika bra i 20x30 som den är i vanligt format :)
Svar
8
· Visningar
854
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag undrar om någon kunnig kattmänniska har någon teori om följande... Förra sommaren skaffade vi två stallkatter till vårt...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: Fina
·
Övr. Katt Majlii får en puss av en av sina kattungar. Kattunge i fickan!
2
Svar
33
· Visningar
3 403
C
Övr. Katt Vad väger era katter? Min ena hane, kasterad väger 9,5 kg. Men andra hane, kastrerad väger 6 kg. Min ena hona väger 5 kg. Sen har...
2
Svar
22
· Visningar
2 148
Senast: lovely
·
T
Övr. Katt Kommer ni ihåg katten som blev påkörd som jag tog hand om? Han har blivit en stor pojke nu, väldig egen om man säger så:angel: Så...
Svar
17
· Visningar
1 083
Senast: lingonben
·
Övr. Katt i lördags när jag var och handlade hittade jag en ny leksak till katterna på leksaksavdelningen Nämligen en radiostyrd råtta:) och...
Svar
13
· Visningar
4 436
Senast: marijaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama