Nu är han död...

Sv: Nu är han död...

Usch, vad jobbigt, jag vet hur det är. :(
Min älskade vovve är också däruppe, dom kanske leker just nu?

Usch vad hemskt:( får tårar i ögonen:( Min kisse ser exakt ut som tusse, och han är också i himlen och väntar på honom:cry:

Tack till alla.. Ja Tusse var verkligen fin, han var bäst, han var så speciell.. det kommer ALDRIG mer finnas nån som honom.. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket. Fick ju inte ens säga hejdå, allt gick så fort.. Men sista gången jag träffade honom, det var för en vecka sedan. Då kom jag gående på vägen efter att ha varit i skolan. Tusse brukade aöötid komma springande och jamande mot mig, men den dagen orkade han ine springa, men han satt längst uppe på vägen och väntade på mig och jamade.. Han hade så ont i tassen så han orkade nästan inte gå, så jag fick bära honom in. Det vr sista dagen jag träffade honom.. Om jag bara hade vetat då...:cry: :cry:

Liknande trådar

Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 896
Senast: Frida.G
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar