Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Någon som ska ställa i norrköping i helgen? Kanske någon jag kan hejja på? ;)
Svar
3
· Visningar
634
Senast: lovely
·
M
Övr. Katt Har två 4 månaders bondkatter, har fått diagnosen blåsljud på hjärtat på en av dem. Veterinären sa att vi inte skulle oroa oss i...
Svar
9
· Visningar
8 733
Senast: Sol
·
Q
Övr. Katt Det var inte Sixten, det här var en annan svart hankatt :cry: Så nu får vi fortsätta leta, dels efter vår Sixten och dels efter ägaren...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Quadrophenia
·
K
Övr. Katt Kissen Måns kom in idag efter att ha varit ute hela dagen som vanligt. Men svansen "hängde" på ett konstigt sätt och han verkade ha...
Svar
10
· Visningar
1 265
Senast: kajshaa
·
Övr. Katt Mina småttingar (5månader) har ätit RC hela sin uppväxt. De har även fått smaka smått och gott men RC har varit kärnan. Med två...
Svar
6
· Visningar
754
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Föräldrarnas gammeltant (hedersvärda 14 år) har artros i höfterna. Nu får hon en ganska dyr medicin från veterinären (ca 300 kr/mån) så...
2
Svar
20
· Visningar
3 679
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Jag har två katter som jag skulle vilja ställa ut.. men kan INGENTING.. Måste man ha burskynken och dyl? Har surfat runt och , ja...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt ...för vårt lilla tillskott Svea att sätta tassarna i vårt hem. :love: Har funderat lite på det här med att presentera henne och Xindra...
Svar
9
· Visningar
800
Senast: vindvissla
·
S
Övr. Katt .. ja lägg nu in bilder på era katter :love: det finns säkert sånna här trådar men ;p raskatter eller bondkatter spelar ingen roll...
2
Svar
28
· Visningar
2 364
Senast: Zody
·
Svar
37
· Visningar
1 861
·
Q
Övr. Katt Han är återfunnen och i tryggt förvar hos svärföräldrarna :bump: En kvinna ringde ikväll och berättade att de hade haft en svart katt...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Vi har nyligen köpt en perser hane på 4,5månader,han har färgen blue smoke!:love: Han är jättefin men vi köpte ju en sk...
Svar
6
· Visningar
946
·
Övr. Katt När jag frågade om kattfoder här så var tydligen Eukanuba det enda rätta. Det blev en del andra foder först men köpte nu en påse för att...
Svar
4
· Visningar
2 185
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Vet att det finns många trådar om foder, men jag hittar inget svar på detta. Mina katter, ca 5 mån båda två är så lösa i magen. De har...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: Piavik
·
Övr. Katt Vår gamla hankatt på 13 år har blivit förändrad på bara några veckor, och vi vet inte om det är ålderskrämpor eller något annat.. För...
Svar
4
· Visningar
1 581
Senast: Thera
·
Övr. Katt En av våra katter är jätte sjuk och ligger i en kartong i hallen och spinner. :cry: Han är en ute katt så det kan iprinsip vara vad som...
2
Svar
29
· Visningar
2 975
Senast: soffiz
·
Övr. Katt Jag försöker skriva en uppsats om kattens beteende, men jag hittar ingen information på internet :crazy:. Jag ska skriva en...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: Mumin_79
·
Övr. Katt sötast i denna värld, mina små lurvbollar. :love: http://i54.photobucket.com/albums/g87/westernsaved/others/Imag0143.jpg...
Svar
8
· Visningar
789
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Jag har en hona på 16 veckor som i 2 veckor har kissat lite överallt i lägenheten. Nyss så satte hon sig mitt i min påse med nytvättad...
Svar
7
· Visningar
949
Senast: Mumin_79
·
Övr. Katt Min älskling :love: :love:
Svar
7
· Visningar
885
Senast: Tviggy1081