Sv: katter...

Ska jag behöva åka till skåne för att köpa nästa katt :eek: ;)
känner du till någon uppfödare som fått/väntar bruntonkar så kan du gärna få pma :angel:

Åhhh, när jag blir stor.. det kommer att krylla med katter hos mig..
Jag ÄLSKAR katter. Men då jag blir stor så ska jag bara ha innekatter ;)

Men jag ska iallafall ha en perser :love: :love: :love:
sedan vill jag ha antingen en sån här norsk skogskatt eller vad heter dom nu.. men dom brukar vara rätt ljus o lite svartare i ansikte.. haha jag vet inte just nu :D

ohh, men vad är de för ras din söta är reykur:banana: :banana:

ibland vill man bara bli stor :D

Här är mina darlings :love: :love:

264650236RETPko_th.jpg
[/URL][/IMG]

Senast ändrad:

Min katt är en Devon Rex, samma ras som Sol's katter :)
De katter du menar som är ljusa och med mörkt i ansiktet är maskade katter, kanske du menar Birma eller Ragdoll?

Här är mina två troll.:love: Den grå är hälften main coon och den bruntigrerade är vanlig bondkatt :)

4509566.jpg

4509567.jpg

Min katt är en Devon Rex, samma ras som Sol's katter :)
De katter du menar som är ljusa och med mörkt i ansiktet är maskade katter, kanske du menar Birma eller Ragdoll?

okej :) han var då verkligen jätte fin, tuff :love: :love:

joo det var precis någon av dom jag menar :D sånna är ju bara för fin. Men jag är nog endå mest kär i perser:love:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 853
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama