Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har insett att lilltjejen kommer behöva badas lite nu och då (just nu pga. bajseriproblem - det fastnar lätt lite i hennes päls där bak...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: Zody
·
Övr. Katt Hej allihop! Våran katt släpper sig varje gång hon kommer och lägger sig i knät, och varje gång får hela familjen utrymma rummet tills...
Svar
14
· Visningar
42 516
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Finns säkert tvåtusen trådar om det här ämnet redan, men jag orkar inte söka, så det får bli den tvåtusenförsta. Det är så att, som...
Svar
6
· Visningar
1 560
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Nu har lilla Svea bott hos oss i 48 timmar och det sker framsteg hela tiden. :) Från en massa spott och fräs för att sedan springa undan...
Svar
10
· Visningar
862
Senast: palle
·
B
Övr. Katt Idag har jag varit och lämnat mina små katt ungar + deras mamma hos ett katthem, det var inte riktigt mina katter utan jag hittade dem i...
Svar
7
· Visningar
697
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Jag ska köpa nytt klösträd. Har fått prisuppgifter på 3 st, varav det första är nästan 400 kr billigare än de andra. Duger det tror ni...
2
Svar
24
· Visningar
1 615
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt I dag slutade pannan i de tär *lång svordomsramsa* jävla huset att fungera IGEN. Tredje gången på 24 timmar. :eek: dessutom stormar...
Svar
19
· Visningar
1 067
Övr. Katt Situationen är sådan idag att jag har jobb på annan ort, vilket innebär att katten tvingas vara ensam hemma upp till fem dagar. Jag äger...
Svar
1
· Visningar
590
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min katt har dille på att bita sönder kartonger, i mikroskopiska bitar. Så fort hon ser en kartong eller för all del; en liten bit av en...
2
Svar
25
· Visningar
2 735
Senast: Sinfonie
·
M
Övr. Katt Hittade en rolig sida: http://wikihost.org/wikis/mertsch/var/gebo/data/img/smilies.jpg :rofl:
Svar
3
· Visningar
804
Senast: Tviggy1081
·
S
Övr. Katt alltså han katten har dille.. så är det bara. Som katt ungar gör på mammorna.. suger på pupparna. Så gör han när han ligger och myser i...
Svar
7
· Visningar
671
Senast: sweet_extraa
·
Övr. Katt Min katt Nix fick kattungar den 9 september. Sju stycken (en dog efter ett dygn, en föddes efter ngra dagar).. Det som inte fick hända...
Svar
10
· Visningar
1 143
Senast: bambi82
·
F
Övr. Katt Vår fd granne flyttade i slutet av sommaren. Dom hade en katt som jag inte sett sedan grannarna drog, men nu idag såg jag att är den...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Firenze
·
Övr. Katt :cry: Han bara sover och är hur hängig som helst. noses är snustorr och varm + att han dregglar hela tiden. Har gjort så hela...
Svar
11
· Visningar
3 316
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Ja... är det olagligt/dumt att lägga ett anonymnt brev i en grannes brevlåda ang. deras katt? Grannen i fråga har 4 katter, 2...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: kem
·
Övr. Katt Gud jag har ett sånt dilemma.. Som ni kanske vet så har jag nu fått hem min Devonbäbis Rustie, och Han ska inte behöva vara ensamkatt...
Svar
19
· Visningar
1 310
Senast: palle
·
C
Övr. Katt Jag tycker att det verkar finnas väldigt delade åsikter om vad som är bra kattfoder resp. mindre bra. Så nu tänkte jag göra en liten...
2
Svar
26
· Visningar
2 274
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu har yrvädret landat :love: Resan hem gick jättebra, lite nervöst de första tio minuterna sen la hon sig ner och sov resten av resan...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Glömde mina böcker i stan och minns inte riktigt hur det var.. och har tenta imorgon... Katter och hundar avmaskas mot spolmask som...
Svar
2
· Visningar
584
Senast: orion_x
·
Övr. Katt Undrar om någon vet vad det kan vara med vår lilla dam? Hon har fått problem med kisseriet. Vi åkte till veterinären så fort vi...
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: Stoppard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Kattbilder #10