Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min ena grabb har ett CERT men har sen dess blivit kastrat, om jag ska ställa honom igen och sikta på att han ska bli svamp (om dom ens...
Svar
8
· Visningar
706
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Satt och letade lite bland bilderna på datorn och hittade en del på min älskade bäbisbuse som varit kattängel i snart ett år. Visst var...
Svar
7
· Visningar
782
Senast: DeCloe
·
Övr. Katt Man kan sitta och kolla på den ett bra tag. :p http://www.knitemare.org/cats/ Länka gärna till dem ni tycker är bäst.
Svar
1
· Visningar
2 217
Senast: Lilla Skutt
·
Övr. Katt Vad har ni för bäddar eller liknande till era små filurer? Var är den inköpt? Material och pris? Älskar de sina inköpta sovplatser eller...
Svar
15
· Visningar
2 760
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Katt fan, sitter här med tårarna i ögonen igen. min gamla kompis på 16 år har kräkts igen... dem senaste veckorna har det skett allt oftare...
Svar
13
· Visningar
966
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Ramses blev som besatt igår Hehehe, jag köpte en ny fjädervippa åt honom igår. Annars ser han ut så här
2
Svar
21
· Visningar
2 203
Senast: Poppinella
·
D
Övr. Katt Hoppas dom hittar bra hem allihop http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,922899,00.html
Svar
4
· Visningar
655
Senast: LillMumlan
·
Övr. Katt Vad är egenskaperna hos Burman? exteriört och beteende. Hur nära släkt med siamesen är de?
Svar
11
· Visningar
5 445
Senast: psychogrrl
·
Övr. Katt Ja usch, idag var jag så elak mot en annan katt....som kommer hit o slåss med min vackra "Röde"...det var värsta catfighten utanför och...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Husse köpe ett nytt kattfoder igår... Tidigare har de ätit Bilanx och fungerat jättebra på det. Men när jag skickade in sambon i...
Svar
7
· Visningar
1 373
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt min katthona är dräktig nu och har sedan länge fått stora bröstvårtor och har sista veckan fått en rejäl mage. idag såg jag dessutom...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: Elwira
·
Övr. Katt ...eller nästan. Hon har enbart 2 tänder kvar. Vi hade ju tid hos vet i dag för att dra 2 dåliga tänder...men det såg alls inge bra ut...
Svar
3
· Visningar
1 312
Senast: Prosit
·
Q
Övr. Katt Och den här gången är det faktiskt han. Efter 28 dagar utomhus är han hemma i tryggt förvar igen, lite magrare och lite mer tilltuffsad...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Quadrophenia
·
H
Övr. Katt Sedan någon dag tillbaka verkar min katt ömma VÄLDIGT mycket. Hon skriker (agressiva, långa illskrik) när man bär henne eller tar på...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: Hiwiie
·
Övr. Katt Hur får man en katt att gå upp i vikt?
Svar
12
· Visningar
1 700
Senast: Sol
·
Övr. Katt Är det lagom tid att kastrera mina katter (hane&hona) vid 6 månaders ålder? Hur mkt ligger priset på hanen dvs, honan?
Svar
14
· Visningar
1 021
Senast: Sol
·
N
Övr. Katt Har lite problem med min ena kille, han spyr upp maten i vissa perioder men är pigg och glad annars. Har varit till vetrinären mååånga...
Svar
1
· Visningar
534
Senast: Calenfiriel
·
C
Övr. Katt Jag vet inte vad det är med min ena katt. Han har gått och hängt med ena örat, det började i dag. Han har inga sår, vad jag kunde...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: skogsbo
·
Övr. Katt Måste bara lägga in ett par bilder på våra små gosedjur! :love: Tiger Tiger Tiger Tiger som kattunge Liten Tiger bland...
Svar
5
· Visningar
757
Senast: Fnytt
·
P
Övr. Katt Är analsäcksinflammation på katter farligt??????????:cry: :crazy: :confused:
Svar
3
· Visningar
1 749
Senast: psychogrrl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama