Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har en 5-mån perser bebis som ständigt har geggiga ögon,rengör varje dag men kvar blir brunt runt ögonen,nåt tips på hur man får bort...
Svar
3
· Visningar
1 343
Senast: fettso
·
N
Övr. Katt Jag har två söta katter. Den ena katten gick ut för två dagar sedan och har inte visat sig sedan dess. Jag har gått runt i byn och...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: JohannaaP
·
Övr. Katt *ångest* Jag är så lycklig! Min kattunge är hemma nu och han är det vackraste som vandrat på denna jord, en så förtjusande liten...
Svar
15
· Visningar
1 125
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Måste honan vara innan man kan ta kattungar??(För hennes skull):)
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Sol
·
E
Övr. Katt Jag har ju två bäbisar hemma och samtidigt som man inte vill att dom ska växa upp så är man ju nyfiken på hur dom kommer se ut som...
Svar
16
· Visningar
1 351
Senast: Zith
·
Övr. Katt Jag har två katter (sen många år tillbaka). Ett säkert hösttecken är ju att katterna plötsligt blir soffpotatisar och vill vara inne...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Fäller era kissar av kragen ibland?Min har fällt av den varje höst och jag undrar om det ska vara så eller om hon mår dåligt eller om...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: ragge
·
Övr. Katt vi skulle just köra ner mot vårat hus när vi såg att våran katt Linus skulle passera vägen. Mötandes mot oss kom en minibuss som inte...
2
Svar
24
· Visningar
8 231
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hon har alltid varit en skrapkatt, står alltid och skrapar runt matskålarna. Men nu på senare tid så skrapar hon även runt vattenskålen...
Svar
15
· Visningar
932
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Katt Jaha. Pga mattes tankspriddhet och alltför mycket åtagande har min rara lilla Smilla nedkommit med 4 stycken små bebbar. Det blev två...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: dannilall
·
Övr. Katt I går blev han tre veckor, min framtida guldklimp :love: Lite bilder på grabben som växer så det knakar :D Vad tycks...
Svar
14
· Visningar
895
Senast: palle
·
T
Övr. Katt Hur stor skillnad är det egentligen på den dyra märkesmaten man köper i djuraffären och andra märken som kitekatt, whiskas osv.. ja...
2
Svar
20
· Visningar
1 957
Senast: mandalaki
·
M
Övr. Katt Hej! Det är så att jag har en katthona på 1 år. Hon är jättego, och är inte rädd av sig. När hon träffat hunar och så så tycker hon...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Hur märker man att katten har analsäcksinflammtion?:confused:
Svar
1
· Visningar
635
Senast: Sirisiri
·
P
Övr. Katt Min hona cindie fick 4 kattungar (75%skogis) hon lade dom ute o det tog ett tag innan vi hittade dom. tre var normala en var pytteliten...
Svar
10
· Visningar
2 032
Senast: minda
·
Övr. Katt Hej! Kan man dressera två katter?? problemet är att de har bestämt sig för att gå ut från vårt sovrumsfönster mitt i natten. På...
Svar
1
· Visningar
552
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Vi har sedan tidigare en katt, och har nu skaffat en till. Det vore dock lögn att säga att de kommer överrens - gamla katten vaktar...
Svar
8
· Visningar
1 478
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt En av mina katter har börjat dregla ur ena mungipan. Det är inget som jag har märkt av att han har gjort förut men idag är han blöt ända...
Svar
9
· Visningar
1 119
Senast: Yrja
·
Övr. Katt http://www.stupidvideos.com/video/animal_humor/laughing_cats/ Ljudet måste vara på. :rofl: Jag kanske har dålig humor, vad vet jag...
Svar
8
· Visningar
4 677
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Tycker att birma är en så läcker kattras.:love: Ni som har "Birmor" kan inte ni visa upp era kisar..!
Svar
11
· Visningar
1 065

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka