Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Stackarn han har gått runt nu i en vecka och låtit som om han försöker hosta/spy upp ngnting men inget kommer. han är bara drygt ett...
Svar
16
· Visningar
6 142
Senast: Heulwen
·
K
Övr. Katt Den här underbart roliga filmen tog jag med kameran igår när katten Måns och hunden (labbe) Hassan busade i köket. :D Notera hur bra...
Svar
7
· Visningar
890
Senast: kajshaa
·
S
Övr. Katt finns det någon där ute som hade en kisse som sällskap då ni gick gymnasiet? :)
Svar
8
· Visningar
758
Senast: skogsbo
·
Övr. Katt När blir katter könsmogna??
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min katthona har helt plötsligt fått förändringar i pälsen. Det är tjocka, tjocka långa tovor. Katten är så öm över ryggen. Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 309
Senast: Annika_L
·
Övr. Katt Hur gör man om man vill ställa ut sin katt??:) (Perser) Är helt ny på området men det hade vart jätteskoj!!!:) :) Vet att man måste...
Svar
6
· Visningar
820
Senast: fettso
·
Övr. Katt Hur mkt är era katter försäkrade i?? Marly våran 5 månaders perser är försäkrad i Agria 60.000 kr veterinärvård,men inget för liv. Vi...
Svar
5
· Visningar
707
T
Övr. Katt Har en hane på 7 månader. bor i lägenhet o han är bara inne. han är kastrerad. han går i perioder och jamar o jamar ... förösker o...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 230
Senast: TissTuss
·
Övr. Katt kom på att jag inte visat bilder på dem sen de var kattungar, så här ser de iaf ut nu :) Jättemysiga båda två men verkligen...
Svar
7
· Visningar
856
Senast: gadriel
·
C
Övr. Katt Jag efterlyser "bonnakatter" med sånadär långa fina namn man brukar ge raskatter! Varför ska rasen bestämma "graden" av namn liksom...
2
Svar
27
· Visningar
1 961
Senast: smulizzzz
·
Övr. Katt Hur länge bär kattmamman sina barn i magen??:idea:
Svar
2
· Visningar
671
Senast: fettso
·
C
Övr. Katt Okej... första veckan fick lillkisse Iams kitten/junior torrfoder, och det åt hon med god aptit. Men det var bara en liten påse så nu är...
Svar
12
· Visningar
1 232
Senast: tjej14
·
C
Övr. Katt Vadå handfat, det här är ett kattfat! Vadå brödrost, det är en rumpvärmare! (OBS! den är inte på!) Vadå, den här är som gjord...
Svar
14
· Visningar
1 209
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Har alltid hört att en trefärgad alltid är hon och en röd alltid är hane. Då jag själv har en röd och vit hona, så undrar jag om det då...
2
Svar
28
· Visningar
6 140
Senast: MissFideli
·
J
Övr. Katt så hände det igen, det som inte fick hända . min kisse Simba är på rymmen igen :( vet inte vad jag ska ta mig till. vill helst slippa...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: VeeZ
·
G
Övr. Katt Är på jobbet nu (jobbar på ett hotell) och det är en liten kattunge här utanför som antagligen inte vet var den är. Den är jätteledsen...
Svar
6
· Visningar
846
·
Övr. Katt När ska man börja bekymra sig över kattens vikt? Min katt vägde i september 4.9 kg. Då var han i perfekt hull, kanske aningens smal men...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vet inte om någon kommer ihåg min tråd för någon månad sen om att vi tagit hem en utslängd kattunge. Hon skulle säljas då vi har 4...
Svar
1
· Visningar
726
·
Övr. Katt Grannens hund har precis dodat min kattunge. Hon blev bara 11 veckor. Hur arg far jag vara pa grannens hund? Han vet att han inte fara...
Svar
5
· Visningar
815
Senast: staaria_
·
Övr. Katt Hur länge kan skabben överleva utanför kattens öron?
Svar
3
· Visningar
2 327
Senast: zesel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama