Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur är dom katterna i temperamentet?:love: Har två små barn och en perser hane på 5mån.:love: Hur ligger dom i pris??
Svar
11
· Visningar
2 077
Senast: jackrussellterrier
·
  • Låst
Övr. Katt Varje morgon kommer våran katt och möter oss när jag ska skjutsa min dotter till skolan... I tisdags kom han inte och mötte oss...
2
Svar
26
· Visningar
2 153
Övr. Katt Vi har alltid kört med Miss Cat, den klumpande modellen. Och alltid vart jättenöjda!! Den har funkat superbra!! Nästan ingen lukt och...
Svar
8
· Visningar
930
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Min lille grabb blir bara större och större, Nu är han hela 4:a veckor.. Åh kan han inte bli stor och få flytta hem till mig nuu nuu...
2
Svar
27
· Visningar
1 686
Senast: palle
·
Övr. Katt När man inte vill att världen ska se en, vad gör man då? Jo, man gömmer sig bakom tassarna!
Svar
9
· Visningar
897
Senast: sofflan82
·
C
Övr. Katt Min 12 åriga hankatt magrar, han dricker mkt, äter allt han kommer över. Vi var till veterinären för 2 veckor sen, där dom självklart...
Svar
5
· Visningar
3 289
Senast: cilvia
·
Övr. Katt Kan en katt få förlossningsdeppression??? Min älskade lilla Smulan har fått kattungar för första gången... Hon tar hand om dom och...
Svar
3
· Visningar
1 455
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Jag avmaskar inte eftersom mina katter är inne och aldrig har visat tecken på mask. Men. Nyss tog den ene en fågel på balkongen:eek...
Svar
8
· Visningar
1 962
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Han e så undrebart söt. Min lilla Bob. Norsk skogskatt 12 veckor.
Svar
11
· Visningar
853
P
Övr. Katt Nu har vi köpte en ny katt, men vi har lite svårt att komma på vad han skall heta hehe, så jag tänkte fråga er här på buke:) Några...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 721
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt Nu handlar det om min katt igen...:crazy: Men hon kan gå runt ibland och jama högt,låter förfärligt.. Varför? Är hon understimulerad...
Svar
12
· Visningar
1 758
Senast: Anelly
·
Övr. Katt Ni som är lite kunnigare än jag på detta med kattungar. Kan jag se efter symptom som tyder på att det är dags att föda? Jag har varit...
Svar
4
· Visningar
622
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Har ert stall stallkatter? Vaccinerar ni dem, kastrerar ni dem? Hur ofta händer olyckor i ert stall, typ att hästar sparkar/biter dem...
Svar
15
· Visningar
1 695
Senast: diartistakasha
·
Övr. Katt Min katt har varit hes ett tag nu. Eller rättare sagt, han har tappat rösten. Vi ska till vet på fredag. Nån här som har...
Svar
6
· Visningar
16 408
Senast: diartistakasha
·
Övr. Katt Jag har en misse född 6:e april och är mao ca 7 månader nu. Ganska länge (kanske sen aug) har jag tyckt att hon är vädligt rund om...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
22 421
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Hur fungerar det egentligen när man är fodervärd åt en katt? Är det likadant som att vara fodervärd åt hund? Vilka regler osv gäller...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Sol
·
Övr. Katt Är det bara inbillning av mig? Jag tycker att honan låter mer feminin efter sitt ingrepp. Har era katter förändrats efter dessa...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Ni som åker tåg/buss med er katt, vad har ni för transportbur/väska? Har provat med min vanliga hårda plastbur, men det blir så otroligt...
Svar
8
· Visningar
10 618
Z
Övr. Katt Min mammas katt Maya dog för en vecka sedan och vi har ingen aning vad det var.:cry: Hon magrade av på max två veckor och slutade äta...
2
Svar
35
· Visningar
3 582
Senast: Sol
·
E
Övr. Katt Hej! Min katt har börjat (jag har inte uppmärksammat detta förr) med att att blåsa ut luft genom nosen. Det är inget hon gör hela...
Svar
6
· Visningar
13 024
Senast: manily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama