Hjälp med namn på denna sötingen!

Sv: Hjälp med namn på denna sötingen!

*kl*

Vilken lite sötis! Muffe verkar passa alldeles perfekt för denna, det känns helt enkelt rätt! Så jag håller med ett par tidigare talare.. ;)

Vilken liten charmör :love: :love:

Figaro
Dandy/Dandie
Charlie
Felix
Hero
Dallas
Texas
Tellus

Åhh vilken fantasi man har :crazy: :D

Jag tycker han ser ut som en Tore=)

Har du döpt honom än ? Har inte gått igenom tråden. Döp han till Dunderklumpen :D

Sötnos ser han ut att heta. I alla fall som smeknamn. Mizze, kanske? Själv har jag en Gizmo (gråvitrandig )och en Simba (röd). Katt alltså!
Desägs att katter lystrar på lockrop med ssssssssssssljud i.:idea:

Nä, det gör dom alls inte. Min hane heter Bellman och han kommer då som ett skott när jag ropar ;). Inget sss-ljud där inte.

neejs va söööt

frasse kanske...:idea:

Vilken urgullig kissemiss! Moritz eller Morris kanske, fast Morris kanske blir lite för vanligt kattnamn.

Mozart :love:

För övrigt så är Tusse för mig ett otursnamn. Under de 28 år jag levt, så har alla katter jag träffat på med namnet Tusse, råkat illa ut. Det är skrämmande många, 14 stycken :eek: På katthemmet har de gjort försök att döpa katter till Tusse, men alla dessa har blivit tvungna att avlivas av olika anledningar. Den katten vi hittade med brutet ben hette Tusse, men döptes snabbt om till Pumba, och han mår gott hemma hos mamma nu.

De ser ni väl att det är en liten BAMSE :d

Haha ja det var lite läskigt att vi tänkte på precis samma namn. Jag tyckte så att det var en Tusse.

Men nu förstår jag av förklarliga själ att det inte blir en Tusse eftersom trådskaparens förra kisse hette det.

har tyvärr inget bra namnförslag men usch så otroligt sööt den va! :love:

Mozart :love:

För övrigt så är Tusse för mig ett otursnamn. Under de 28 år jag levt, så har alla katter jag träffat på med namnet Tusse, råkat illa ut. Det är skrämmande många, 14 stycken :eek: På katthemmet har de gjort försök att döpa katter till Tusse, men alla dessa har blivit tvungna att avlivas av olika anledningar. Den katten vi hittade med brutet ben hette Tusse, men döptes snabbt om till Pumba, och han mår gott hemma hos mamma nu.

Jag gjorde en kattsökning på vårt katthems hemsida på namnet Tusse.
Det kom upp två, en som var efterlyst och en annan som skulle omplaceras. :crazy:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 138
Senast: Shilton
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 142
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar