Jag är så arg..... och ledsen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jag är så arg..... och ledsen!

Ber om ursäkt det var folk som hooppade på oss som har katter som får vara ute o det accepterar jag inte !

folk som "hoppade på er"?? Rättare sagt Dig...
Tror snarare att ditt resonemang om renraskatt's aveln / inne alt. utekatt komentaren vad väldigt onödigt i denna tråd...!

TS: tänker inte längre "kapa" din tråd.
Beklagar den oerhört trista förlusten av din kisse!
Må han vila i frid!

Förstår inte ditt inlägg om att vi som svarat inte har beklagat sorgen :confused:

Det har i princip alla gjort... okej, jag satte "bara" dit EN cry-smilee... ursäkta mej då...

Och dessutom svarade jag, och gav ett råd, på nästan alla dina frågar också om bl.a. hur du skulle trösta din 6 åriga dotter, men tar du det som ett påhopp så.. jaa jag vet inte då vad du är ute efter om du tar det som påhopp :confused:

Att ens ta upp en sån debattfråga i ett sånt här inlägg, jag blir förfärad! Vad än dödsorsaken var så är en förlorad familjemedlem en förlorad familjemedlem, och orsaken ska inte diskuteras i en sorgetråd!

Mina gränslösa sympatier till dig och din familj, tröstekramar!

Men hallå.... så du anser att det är för LITET med bara EN crysmile, och att sen ge ett svar på frågan om hur h*n exempelvis skulle kunna trösta sin 6 åriga dotter :confused:

Ställer någon en fråga, är det ju för att få svar.
Och om svaret sen inte passar TS eller någon annan, är ju en helt annan sak...
Vill man inte ha några svar är det enklast om man inte ställer några frågor alls...

Och sen har DU mage att hoppa på MEJ om det :confused:

Undrar vem som hoppar på vem här....

Öhm... jag anser INTE att det är för lite med en crysmiley, och jag tycker det är jätteBRA att du gav råd om dotterns sorg... Ehh... vad har jag med saken att göra? Jag har väl inte hoppat på nån? :crazy:

Edit: Aha, jag glömde skriva knapplån på mitt förra inlägg, är det därför?

Kram igen vill du prata kan du pma mej för jag skriver inget mer i tråden nu!

Till er andra så var det inte jag som drog igång utan en himla onödig kommentar om att man fick skylla sej själv om man låter katten leva ute!

#over and out#

Ursäkta att jag är så jävla trög som inte fattar att era smilegubbar är att beklaga sorgen!!

Allt jag ville var bara att få skriva av min min ilska och skrika ut min sorg!!

JAG HOPPAS NÅGON MODERATOR KAN LÅSA DENNA TRÅD NU!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Övr. Barn Våren 2010 separerade jag och mitt ex efter tio år ihop. Vår son var då 5 år. Jag har väl alltid varit den som skött "allt" gällande...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 535
Senast: Amha
·
Övr. Katt När vi var ute och red i dag så av en slump bestämde vi oss för att ta en liten extra sväng. Tur var väl det för när vi kommit en liten...
Svar
13
· Visningar
1 557
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt jag har en hankatt, cirka 5-6 månader som sågs senast kl 21.00 igår kväll, jag sov borta i natt med kom hem vid åtta imorse, jag möts...
Svar
8
· Visningar
2 948
Senast: rutans
·
S
Övr. Katt Igår (fredag) var jag och skulle lämna min dotter på dagis på dagen innan jag skulle jobba kl var då ca 14,00... såg ett par ungar ute...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: tindra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama