Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Min katt oscar är nu 7 månader gammal, han är en innekatt och då undrar jag ifall han måste kastreras?. Kan han börja märka revir...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: _Anna___
·
Övr. Katt Jag har ju två kisemjausar(bäbisar),Marly då persern som inte kloar,inte bits och är jättesnäll mot barnen!!:love: Ariel...
Svar
9
· Visningar
7 962
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Min systers grannes katt som hon omhändertagit ska ju till vet för kastrering på måndag. Men nu verkar det som om hon fått ungar/unge...
Svar
4
· Visningar
661
Övr. Katt På torsdag ska Baghera in till veterinären för kastration, vaccination och märkning. De frågade mig idag när jag bokade tid om jag ville...
Svar
15
· Visningar
1 338
Senast: palle
·
Övr. Katt Vilket torrfoder är bäst för katterna,och vilket smakar bäst?:d Har Royal Canin 4months (nånting),och köpte bara för att testa EN...
Svar
7
· Visningar
888
Senast: emjo
·
Övr. Katt Min syster har tagit sitt förnuft till fånga och ska åka till vet med vildkatta på Måndag!! Hoppas bara att hon inte hinner få några...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Piavik
·
Övr. Katt Hur märker man på honan om hon fått ungar??Ser man det på spenarna(det borde man ju)
Svar
1
· Visningar
687
·
E
Övr. Katt Ja, vi har någon slags kaffemaskin som när den gör kaffe så blir det som något skumaktigt typ, eller hur man skall förklara.. Men när...
Svar
3
· Visningar
3 614
Senast: Emelie3
·
Övr. Katt Bagheera är 5 år och lille Baloo 1. Bagheera och Baloo leker gärna tillsammans, men så fort Baloo går upp i sängen eller ligger i...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: palle
·
Övr. Katt Byter ni verkligen bara dem en gång i månaden? Jag har två katter,och har haft i två säckar i lådan,redan nu efter två veckor stinker...
Svar
8
· Visningar
822
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Min systers katt som jag berättat att hon tagit hand om åt våran gamla granne är troligtvis dräktig! Hon är i ganska gott hull,med en...
Svar
5
· Visningar
770
Senast: fettso
·
Övr. Katt Våran Jetson som nu är lite drygt året (kastrerad) var hos sin uppfödare i 2 veckor i oktober och busade massor med deras katter utan...
Svar
4
· Visningar
647
D
Övr. Katt Nu har mina små blivit 3 veckor. Här är några nya foton.
Svar
15
· Visningar
1 139
Senast: perfect
·
Övr. Katt Grabben blir stor och snygg ;) Min vackre grabb :love:
Svar
9
· Visningar
906
Senast: QoM
·
S
Övr. Katt vad katten vill egentligen? Någon som kan hjälpa mig lista ut?
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Silverstol
·
Övr. Katt Kommer ni ihåg att jag köpte två små kissebäbisar i Augusti? Här är lite smakprover! :love:
2
Svar
20
· Visningar
1 487
Senast: cccpear
·
Övr. Katt Vad är det för sorts katt i HM:s underklädesreklam? Den är sjukt vacker :love:
Svar
6
· Visningar
1 287
Senast: Sassy
·
Övr. Katt hur många katter har ni? ja har fyra stallkatter. Vi köpte en liten kattunge men efter att den bott hos oss i två veckor så sprang den...
2
Svar
30
· Visningar
2 294
Senast: Magic
·
Övr. Katt Efter chatten med bla fin (där det visade sig att hennes ena katt är oootroligt lik min startar jag min första bildtråd :banana: MEN...
2
Svar
24
· Visningar
8 591
Senast: Dexdemonia
·
Övr. Katt Vilket medel använder man till kattungar??
Svar
3
· Visningar
773
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama