Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Satt och kollade på katten när han sov i dag på soffan. Han låg och ryckte till jättemycket, det har han även gjort förut. Morrhåren har...
Svar
3
· Visningar
1 462
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Fick hem mina två "på-prov"-katter i söndags. Det är en kompis kompis katter som hon tyvärr inte kan ha kvar längre, så vi tänkte testa...
Svar
19
· Visningar
2 960
C
Övr. Katt ..eller vad man ska säga, varför gör inte vissa katter det egentligen. Kan det vara fel på stämbanden, eller är det bara så att olika...
Svar
6
· Visningar
2 121
Senast: Caltha
·
Övr. Katt Tænkte det kunde vara kul att høra inte bara vad era missar heter utan också hur dom fick sina namn. Jag kan børja med min katta...
2
Svar
24
· Visningar
3 285
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Katt Murphy's lagar finns överallt... Nu har lillkattan på 15 månader oförhappandes börjat löpa. Tre dagar innan flytten till Den Stora...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hur märker man när katten löper?? Hur ofta och hur länge löper katten??
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: pippilotta
·
Övr. Katt Jag är för närvarande kattvakt åt min storesyster, jag och min katt bor hemma i hennes lägenhet med hennes tre katter varav en, Vilde...
Svar
5
· Visningar
682
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Lycko Tösen, min älskade lilla snutta... Visst är hon bara för go?
Svar
4
· Visningar
821
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Kan en mycket gammal katt ( säj 17 år :D ) dö av förkylning? Funderar lite på det, våran gamling går här hemma och snörvlar, nyser och...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: slewg
·
Övr. Katt Ja, tyvärr så ska min bror försöka omplacera sina 5 åriga katt töser då hans sambo är allergisk, alternativet är avlivning . Jag tog på...
Svar
15
· Visningar
1 472
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Har aldrig hört talas om någon som gjort det och undrar därför om man överhuvudtaget FÅR fara och klippa/trimma katter som man gör med...
Svar
18
· Visningar
17 075
Senast: mackan
·
1
Övr. Katt Jag fick för ca en månad sen hem en liten honkatt som jag skulle gissa är ca 6 månader. Förmodligen är det en person som flyttat ifrån...
Svar
5
· Visningar
4 547
Senast: Sol
·
Övr. Katt Varför dreglar endel katter när man gosar med dom?
Svar
4
· Visningar
817
Senast: mettla
·
Övr. Katt Vi ska åka till Polen från Torsdag till Söndag nu i veckan som kommer och vi har bokat plats för våra två små kissar från Onsdag kväll...
Svar
2
· Visningar
633
Senast: slewg
·
Övr. Katt En busig liten kattunge!
Svar
0
· Visningar
208
Senast: Sacred_Hell
·
Övr. Katt Kikade igenom lite gamla bilder och nog har katterna växt en hel del :P Från detta:
Svar
12
· Visningar
940
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt nu har min älskade katt varit borta i 15 minuter, tårarna sprutar och jag har inte riktigt förstått att han är borta. trots att jag höll...
Svar
14
· Visningar
984
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Har blivit en helt annan katt sen hon blev nästintill tandlös. Hon hade ju extremt dålig tandstatus varav alla tänder utom 2 och de små...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: palle
·
Övr. Katt Upptäckte för några timmar sen en mask i rumpan på katten. Cyklade ner till Apoteket och köpte Banminth (heter det så?) och avmaskade...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Nikita4evR
·
Övr. Katt Köpte en ny perser hona(korsning brittisk korthår)hon är 5,5 mån och ej kastrerad. Bör hon gå på P-piller nu då??Vet sa till mig från...
Svar
6
· Visningar
870
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama