Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur får man katterna att sluta kissa överallt? Börjar bli så trött på dom, så fort nått trillat ner från en stol lr nått så är dom där...
Svar
12
· Visningar
2 886
Senast: Sol
·
D
Övr. Katt Har en maine coon hona som har varit iväg på parning 2 gånger, med samma hane, men inge bebisar blir det :( Första gången vart tuttarna...
Svar
2
· Visningar
1 320
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vad kan hända med en katt som inte får växa upp med sin mor? Som alltså blivit tagen av mamman för tidigt. Vi har en hankatt som...
Svar
6
· Visningar
1 352
Senast: nina7005
·
S
Övr. Katt Min kisse Eniar ca 1 år har en jobbig ovana, han äter tyg...allt från strumpor, filtar, handukar, sängkläder you name it! Någon som...
Svar
7
· Visningar
1 180
Senast: Suss
·
Övr. Katt Nu har jag/vi(min sambo och jag) äntligen hittat en kattunge. Kanske ska åka och hämta den idag, eller jag misstänker det. Men vad...
2
Svar
29
· Visningar
1 982
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Jag undrar om de är fler än jag här som adopterat en/fler kissar från katthem? tycker att fler borde göra de. finns så mycke mysiga...
Svar
10
· Visningar
921
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag kan ÄNTLIGEN få en katt i mitt hem igen!! :love: Var av flera olika anledningar tvungen att lämna min älskade katt hos min mamma...
Svar
15
· Visningar
2 873
Senast: kopparberg
·
Övr. Katt stod vid dörren och ropade på Ncky förut, hon tog längre tid på sig än vanligt, men hon är förlåten: hon kom i full fart med en stor...
Svar
10
· Visningar
1 139
Senast: Julle
·
D
Övr. Katt Det har gått fyra veckor sedan dom föddes. De växer och frodas, eller rättare sagt, just nu ser det ut som om deras öron växer och...
2
Svar
20
· Visningar
1 553
Senast: Svalan
·
S
Övr. Katt Jag har 4 kattungar nu som snart är 10 veckor gamla. Jag har lite problem med en utav dem, som är väldigt asocial mot människor. Om man...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: cili
·
Övr. Katt Grå och vit, stor okastrerad hankatt finns i Ekeby. Saknar du honom eller vet något om honom? Igår tog jag in honom, jag och han var...
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: Linduzz
·
Övr. Katt Varför föredrar Isola att dricka ur tillbringaren med 2-3 dagar gammalt vatten, ur toalettstolen, ur nåt gammalt vattenglas eller slicka...
Svar
16
· Visningar
2 215
Senast: mackan
·
E
Övr. Katt Min Bruce! Min Oasis!
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Linduzz
·
I
Övr. Katt Vad ger ni för medlem, ute/inne katt, HUR ger dom? katter är ju ganksa duktiga på att bitas och klösas, och att dölja den i godis då...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: islands_lover
·
Övr. Katt Jahapps, då var det strax dax att anmäla till första utställningen själv då! Uppfödaren anmälde förra gången men nu är det upp till mig...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hur skyddar ni era honor eller får dom ungar hela året?? Vet sa att P-piller är farligt för honan om hon äter dem länge samt att det...
Svar
9
· Visningar
1 467
Senast: Sassy
·
C
Övr. Katt Ska ha två veckors veterinärpraktik, och har svårt att välja vad jag ska göra, finns mycket som verkar kul. Och sen är det svårt att få...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Caltha
·
Övr. Katt http://www.kossan.se/roliga-filmer/katt_med_tvaa_ansikten.htm Varför inte avliva den på en gång istället? :(
2
Svar
22
· Visningar
1 723
Senast: Nikita4evR
·
Övr. Katt Efter många om och men tog hon kisen till veterinären som kastrerade henne och konstaterade att hon ej var dräktig! Skrapade tandsten...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Yrja
·
M
Övr. Katt Våran katt som är ett år beter sig konstigt, när vi ska klippa hans klor håller han på att klösa sönder oss och fräser och tjuter. När...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt