Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt I går kom min son hem med en liten kattunge som dom hade sagt till honom var leveransklar, men jag tyckte att den var lite liten så vi...
2
Svar
37
· Visningar
2 424
Senast: emjo
·
D
Svar
3
· Visningar
709
Senast: palle
·
Övr. Katt Hörde (Än en gång) min katt i ett slagsmål utanför huset...nu var det ju beckmörkt ute men jag släppte hundarna och dom fick nys på nåt...
Svar
13
· Visningar
7 772
Senast: Sol
·
Övr. Katt Måste visa hur det ser ut när Dizze och Turbo myser ihop. http://i26.photobucket.com/albums/c144/Fernstrom77/DSCI0001.jpg...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: Denver
·
Z
Övr. Katt http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/funny-cats-2-p1.php :rofl: :rofl: :rofl:
Svar
6
· Visningar
795
Övr. Katt En vildkatt har mer eller mindre flyttat in här på vår gård, och vår katt Kisen accepterar den - även om hon inte älskar den precis...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Immer
·
Övr. Katt Vad har ni för försäkring på eran katt? Känns ju som att det är bäst å ha en utifall sötnosen skulle göra illa sig. Vad betalar ni...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: Dexdemonia
·
Övr. Katt Om en dryg månad är min katt "leveransklar". Funderar på vad man ska ge för mat till henne när hon kommer hem. Vet inte vad uppfödaren...
Svar
6
· Visningar
1 717
Senast: Yrja
·
Övr. Katt En av våra katter har som en påse som hänger under magen på henne. Den känns liksom tom, men undrar ju ändå vad det kan vara? På denna...
2
Svar
22
· Visningar
20 467
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Okej kanske inte såå jättekonstigt att han går upp i vikt på vintern, men att han är så himla smal på sommaren! Just nu väger han väl...
Svar
5
· Visningar
4 452
Senast: Kratus
·
Övr. Katt ska in och avliva min katt i morgon... :cry: :cry: min älskade lilla flicka som sovit i min säng i 12½ år och som alltid visar sån...
2
Svar
21
· Visningar
1 704
Senast: mizzcat
·
Övr. Katt Vasken! Och speciellt vattnet :p Iaf om min katt får bestämma :D
Svar
7
· Visningar
816
Övr. Katt Lägger tråden här eftersom det är här jag hänger och tillbringar många buketimmar... När vi var och hämtade hö och halm senast så...
2
Svar
26
· Visningar
2 018
Senast: Lambi
·
Övr. Katt Hejsan! Vår han-katt (numera kastrerad) är 8 år lite drygt och har sedan han kastrerats dragit på sig en mängd olika sjukdommar...
Svar
13
· Visningar
2 108
Senast: Armani__
·
T
Övr. Katt Var det inte en tråd med gustavkatter nyss? Jag har fått både Gustav och Ådi:rofl:
Svar
5
· Visningar
888
Senast: palle
·
Övr. Katt Nu har jag haft Molle i en halv vecka och redan några dagar efter att vi tagit hem honom så vart han svart om nosen. Det är smuts för...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: aneka
·
Övr. Katt Efter mamma har tröttnat på att Kissen kloar på våra hyffsat nya soffor nere i vardagsrummet köpte hon en klösbräda, med en boll i ett...
Svar
3
· Visningar
558
Senast: sofiaspel
·
S
Övr. Katt Någon som har haft en diande katthona och har tips om hur man kan få henne att gå upp i vikt? Hon äter som en häst och diar knappt...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: _husmusen_
·
D
Övr. Katt Detta är mammas kisse som fick komma till mig när mamma dog. En riktig gosig kille.
Svar
6
· Visningar
837
Senast: sofiaspel
·
Övr. Katt Fick bara sån lust att slänga in lite bilder på mina älsklingar :love: Bildspel...
Svar
5
· Visningar
704
Senast: Bansan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt