Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt När e det dax att kastrera? Olika för hon och han katter? Tacksam för svar!:bow:
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Magica
·
T
Övr. Katt Vi har sedan Tisdag denna veckan börjat ge våra katter p - piller. Min fråga är hur långt tid det tar innan dom verkar? Våran ena...
2
Svar
27
· Visningar
16 620
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Varför kan folk inte ta ansvar för sina djur? Där jag jobbar blev två katter avlämnade av en i personalen. De har nu varit där i över...
Svar
15
· Visningar
1 132
Senast: ecila
·
Övr. Katt vi fick ta bort våran kisse nu efter en tids sjukdom...han blev typ 3 år :cry: han var så himla speciell...charmade alla till max o...
Svar
18
· Visningar
1 232
Senast: GotAsecret
·
Övr. Katt För er som ville se.. :cool: Kråmar på golvet för att matte precis kommit hem från jobbet...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Yrja
·
J
Övr. Katt Fick ta bort min älskade Ville den 20 september 00.14... :cry: Han vart bara 5 månader gammal men den underbaraste katt man kunde...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: Japanesen
·
Övr. Katt Jag har förtsått det här med jul nu, och har i dag försökt hjälpa människorna så gott jag kan! De har de inte lätt dessa förvirrade...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: Calenfiriel
·
Y
Övr. Katt För ett tag sedan såg jag i en tidning en kattsäng som var som en "himmelsäng" i stål men en krona på toppen. Nu lyckas jag inte hitta...
Svar
1
· Visningar
1 251
Senast: Isabelle_M
·
Övr. Katt Jo jo, så här ser hedersbetäckaren ut efter 1 vecka med fru... :angel:
Svar
19
· Visningar
1 172
Senast: palle
·
Övr. Katt Kattsäkrar ni granen på något sätt hemma hos er? Jag har fäst en krok i taket och sedan järntrådat fast toppen av granen i...
Svar
15
· Visningar
1 084
Senast: Joura
·
W
Övr. Katt Min katt har börjat nysa lite- hör det ett par ggr om dagen. Han är inte vaccinerad men inte behöver det väl vara kattinfluensa för...
Svar
2
· Visningar
950
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Katt min katt har gått jätte länge med kisse ungar hon e tjockare än katten gustav hjälp.....................:bow:
Svar
5
· Visningar
714
Senast: Yrja
·
P
Övr. Katt Mina katter får lite leksaker o godis så klart ett par räkor slinker nog ner med:love:
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: Kakis
·
E
Övr. Katt Tjingeling. Jag och min sambo har en mycket mjuk och rar honkatt (Elsa) som fyllde ett år i slutet av november. Vi bor i ett...
Svar
1
· Visningar
1 566
Senast: MinIan
·
P
Övr. Katt Jag tror personligen att katt är ett av de djuren som det tillämpas en mängd olika metoder på för att avliva... varför tror ni det är...
2
Svar
28
· Visningar
6 607
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Någon som hört talas om det? Våran ena katt, Bagheera har iaf fått kattacne, han går just nu på antibiotika och vi smörjer på salva...
2
Svar
35
· Visningar
16 634
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Kan man ställa ut en öronmärkt katt? Eller är det chipmärkning som gäller på raskatter?
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Reykur
·
C
Övr. Katt Hittade den här länken ute på Internet; http://www.iamscruelty.com/ och förvånas över hur ett av marknadens ledande fodertillverkare...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu vill Gucci presentera sig. Vanlig bondkatt som blir 1 år i februari. Såhär såg jag ut när min husse och matte hämtade mig...
Svar
18
· Visningar
1 267

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka