Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Nu behöver jag hjälp med mina småkatter. Jag har 2 problem. Det första är förhoppningsvis relativt enkelt, hur får man en 4 månaders...
Svar
5
· Visningar
2 860
Senast: alfur
·
Övr. Katt Oj oj så stor han börjar bli! Nu är det ungefär en månad kvar! :love:
Svar
17
· Visningar
1 038
Senast: Reykur
·
C
Övr. Katt Elvis kastrerades i onsdags, och har tratt på sig. De sa hos veterinären att tratten skulle av om tre till fyra dagar. Igår ringde jag...
Svar
8
· Visningar
1 601
C
Övr. Katt Måste dela med mig och slänger in lite nya bilder på pojken min! :love...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: Caltha
·
D
Övr. Katt Har äntligen lyckats med att ta ett bra foto av min älskade Kompiis. Här sitter han på bokhyllan och spanar ut på skatorna.
Svar
3
· Visningar
618
Senast: dannilall
·
S
Övr. Katt hej! jag har två katter som är lite mindre än ett halvår. en maincoon/helig birma och den andra är väl en bondkatt med inslag av siames...
Svar
10
· Visningar
932
Senast: strösslet
·
N
Övr. Katt Min katt brukar roa sig med att leka med telefonen. Han drar av telefonluren och trampar lite glatt på telefonen. En gång ringde en...
2
Svar
27
· Visningar
1 967
C
Övr. Katt kan elvis vara en liten själv-framavlad ocicat-wannabe? veterinärerna häpnade över hans utseende och färg (han är ju inte spotted, men...
Svar
11
· Visningar
999
Senast: Calenfiriel
·
I
Övr. Katt Är det någon som vet vad den normala levnadslängden är för innekatter? Det vill säga om inget annat händer. Har hört att utekatter...
Svar
17
· Visningar
3 673
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har inte skrivit här på ett tag, men jag tänkte att jag skulle presentera den fjärde kullen som fötts i min uppfödning! De föddes 6...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: Reykur
·
D
Övr. Katt Nya bilder på di små.
Svar
4
· Visningar
681
Senast: Heulwen
·
T
Övr. Katt Jag och min pojkvän har en maincoonkatt på ca 5 mån. Min pojkvän har haft katter förut men toulouse är min första. Saken är den att han...
Svar
2
· Visningar
2 337
Senast: palle
·
A
Övr. Katt Min systers katt Embla, som är lite mer än 1 år gammal, äter på att som är gjort av tyg. Gardiner, dukar, kläder, sofföverdrag. Ja i...
Svar
5
· Visningar
2 617
Senast: Sotis
·
H
Övr. Katt min ena devon hoppade ner från kylen till bänkskivan för att hoppa vidare ner till golvet, men "missade" lite grovt (han ÄR klumpig...
Svar
6
· Visningar
2 997
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Blev misse troligtvis diagnosticerad med förra lördagen (självklart, 1400:- kostade det hos vet. :eek: ). Fick två sprutor lugnande då...
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: psychogrrl
·
Svar
0
· Visningar
129
Senast: cili
·
Övr. Katt Vi har en katt på ca 4-5 månader (hittekatt) som kissar överallt. Hon går på låda och bajsar, men kissar gör hon på kläder, i sängar...
Svar
19
· Visningar
1 816
R
Övr. Katt Gissa vilken ålder det är på den här trötta katten!
2
Svar
22
· Visningar
1 523
Övr. Katt Hur vet man när det är dags att ta bort en gammal katt?Vart går gränsen för er?Vad ska min titta efter?
Svar
6
· Visningar
1 140
Senast: dannilall
·
V
Övr. Katt Jag äter efter devisen "På julen får man ta från det undre lagret" och har snart mulat i mig alla goda bitar i paradisasken :crazy...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Vaccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama