Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Enkelt, man skaffar en telefon med knapp. Det gjorde jag när katterna hela tiden rev ned telefonen. Alltså, det är en vanlig väggtelefon, men för att kunna prata och lägga på måste man trycka in en knapp. Vanliga telefoner stängs ju av samt slås på så fort dom läggs ned eller tas upp. Denna telefon kan man lägga vart man vill...katterna kan ändå inte trycka in någon knapp.
Mitt kissemonstar letar reda på min mobil när den ringer, så jag brukar roa mig m att trycka på återuppringning på hemtelefonen, låta honom leta mobilen och berömma.
För ett halvår sedan ringde min mobil när jag satt på jobbet, satte i halsen när jag såg att det stod "hem" på displayen. Svarar lite misstänksamt och hör hur det spinner!
Så kisse ringde mig på jobbet, hade förmodligen kommit åt återuppringningsknappen!
I övrigt så lyfter han av luren när det ringer, så jag har många arga vänner o bekanta som frågat varför jag lyfter och lägger av luren när de ringer!
Kropp & Själ Har haft en vecka med barn och barnaktiviteter och mycket på jobb, så det har varit kärvt att trycka in någon träning tyvärr. Men dagens...
Hästmänniskan Det är hoppningen som gör att vissa hästar går bort för mig 🙈 samt att jag har haft två hästar som haft svårt för galopp, så nästan gång...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.