Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Först en på tokfnatt. Jag fick hjälpa till med en leksak den här gången, men han brukar kunna hålla på så här utan leksak bara jagandes...
Svar
8
· Visningar
746
Senast: Svalan
·
Övr. Katt Dom tror dom är i himmelriket!!:D Hundarna börjar bli avundsjuka! Wooow! En hängmatta!!!!
Svar
9
· Visningar
922
·
D
Övr. Katt Tiden går fort och om fyra veckor skall de flytta hemifrån. Inte en dag för tidigt. Just nu lever de rövare så fort jag skall sova. Inte...
Svar
11
· Visningar
893
·
Övr. Katt Jag och min pojkvän ska flytta till ett underbart litet hus 1/2. Dessvärre ligger huset ganska nära en stor vältrafikerad väg och vi har...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: Reykur
·
C
Övr. Katt Så hur firade era katter nyår, klättrade de på väggarna eller brydde de sig inte om raketerna? Första nyåret här för Titus och han sov...
2
Svar
31
· Visningar
1 554
Senast: Caltha
·
Övr. Katt Klarade sig era julgranar från de små katterna? Våran klarade sig, men jag hittade katten igår natt med munnen full av halva granen...
2
Svar
21
· Visningar
1 415
Senast: Tosa
·
Övr. Katt Ariel(barnen har döpt henne)är fyra månader nu,Svartskölpaddssmoke korsning skogskatt/bondkatt. Köpte henne som sällskap till våran...
Svar
7
· Visningar
997
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Så här ser Diggers nya fästmö ut :d Visst är hon söt :love: :love: :love: Fast hur jag ska förklara för sambon att hon ska...
Svar
14
· Visningar
1 095
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Våran 7-månaders Perser hane kräktes en gång igår och nu gjorde han det idag igen!??:confused: Vad kan det bero på tror ni?? Jag har...
Svar
7
· Visningar
911
Senast: FoxyLady
·
A
Övr. Katt Jag har en ungkatt på ca 5 månader som verkar ha lite mysko svans. Hela svansen är ordentligt böjlig i alla riktningar förutom ett, där...
Svar
3
· Visningar
3 203
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Min katt har jag ägt i 1 år. :love: :love: Till och från har han haft irritation runt ögonen och mot öronen, inte jättemycker men...
Svar
9
· Visningar
1 141
·
Övr. Katt Har varit hem till mina föräldrar över jul och hälsat på. Var upp i mitt gamla stall och kikade lite och hittade ett litet underverk. En...
2
Svar
23
· Visningar
1 635
Senast: Haukur
·
P
Övr. Katt Alla katter som inte är registrerade och har en ägare borde skjutas tycker jag. Nu blir jag väl halshuggen men de ställer ju bara till...
Svar
15
· Visningar
1 116
Senast: lady_vip
·
Övr. Katt Min katt är blockhalt på höger fram. Vi vet inte vad som har hänt, men för tre dagar sedan så kom hon in på kvällen och var skadad. Hon...
Svar
3
· Visningar
1 364
·
C
Svar
11
· Visningar
1 149
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Jag och min sambo märkte i dag att min 7 månaders kattunge (perser utan stam) ena "huggtand" har växt innåt å ställe för normalt rakt...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: canon_eos
·
Övr. Katt Pipen som bäbis Proppen som bäbis pipen sussar sött Pipen är nu ca 1år å 3mån Proppen är ca 9 mån...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: Cita
·
Övr. Katt Har läst en del här om ögon som rinner och katter som nyser, men nu undrar jag om nån har erfarenhet av katter med rinnade näsa? Min...
Svar
2
· Visningar
8 795
·
Övr. Katt Om man parar en bluesmoke hane med en creme-och vit hona,vilka färger kan man få på kissungarna då??
Svar
4
· Visningar
713
·
Övr. Katt Jag tror min katt har öronskabb! :eek: Att han har haft en del 'vax' i öronen har jag ju märkt, dock har jag inte tänkt att det kan vara...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama