Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt använda vanlig bränslepellets i peeWee lådan, måste ju bli mycket billigare :confused:
Svar
3
· Visningar
682
Senast: Cita
·
M
Övr. Katt Någon som vet bra uppfödare för Ragdoll´s med andra färger än den svenska(maskad m blå ögon)... Tänkte importera och börja avla... Någon...
Svar
18
· Visningar
3 172
Senast: Sol
·
Övr. Katt Om ni vill ge era katter godis någon gång, vad ger ni då för något? Och då menar jag inte tonfisk eller grädde, utan GODIS. Som...
2
Svar
21
· Visningar
3 405
Senast: aiquen
·
T
Övr. Katt Den senaste tiden har jag insett hur mycket kattmänniska min pojkvän är, han har flera gånger sagt att han skulle vilja ha en katt...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Tofslan
·
Övr. Katt Eller rättare sagt,: VAD kan jag göra? Vad FÅR jag göra? Dom sitter utanför min altandörr o skriiiker som galningar hela nätterna...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: kem
·
I
Övr. Katt Ni som ger era katter kattmalt mot hårbollar. Hjälper det ? Sen hur mycket ger ni per gång/ dag ?
Svar
5
· Visningar
10 379
Senast: emjo
·
Övr. Katt Måste bara få visa detta :rofl: :rofl: :rofl:
Svar
10
· Visningar
838
Senast: jea78
·
Övr. Katt :cry: min kisse e sjuk hon vill inte äta inte dricka å inte gå ut .. Å hon som e världens mest matglada å pigga lilla katt.. ska va hos...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: martinique
·
M
Övr. Katt Kommer alltid hit nya katter här mot vintern, och nyligen har det kommit en som lämnar av sig flertalet maskar i stallet. Nästan varje...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: MissCrazy
·
Övr. Katt sambon kom hem vid 16.30 i dag,och ser at det ligger en katt i trappuppgången,en kattunge på kanske 3-4 månader,tycker att det verkar...
Svar
12
· Visningar
1 229
Senast: Figaaro
·
N
Övr. Katt Min hankatt kastrerades för två dygn sedan. Han har nu kvicknat till ur narkosen och har kissat på lådan och druckit lite. Han rör sig...
Svar
5
· Visningar
826
Senast: Prosit
·
E
Övr. Katt Vill jag se, runt 6 månader ungefär. Det är ju kul att jämföra hur dom har växt till sig! Här är mina grabbar som är födda 11 juni...
Svar
10
· Visningar
1 079
·
N
Övr. Katt Jag lämnade in min katt för kastrering kl. 9 imorse. Hämtade honom vid lunch.. och han är fortfarande helt väck.. Har kissat på sig...
2
Svar
24
· Visningar
19 869
Senast: Prosit
·
Övr. Katt tänkte visa lite bilder:) :love: :love: :love: :love: :love:
Svar
6
· Visningar
750
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt varje gång man nyser så börjar hon småmjaua och hon kan hålla på hur länge som helst. Fångade det på film häromdagen (dock mjauade hon...
Svar
12
· Visningar
866
Senast: CallMeAce
·
Övr. Katt Har era katter någon kattkompis? Hur får man katter att bli kompisar?
Svar
1
· Visningar
749
Senast: aiquen
·
C
Övr. Katt Detta är väl förstås en jättesvår fråga att svara på, men försööök :p Generellt, vad anser ni är det rätta hullet på en katt? Hur ska...
2
Svar
32
· Visningar
2 038
Senast: Caltha
·
Övr. Katt Den lille lille kissen som min son kom hem med den 5 / 12 och som bara vägde 400 gr? Nu har han växt till sig lite och väger nästan...
Svar
7
· Visningar
909
Senast: pippilotta
·
A
Övr. Katt Jag har tagit hand om en "hittekatt" i höstas och vill gärna ge rå föda, men är osäker på vad man ska tillsätta. Jag har läst på...
Svar
1
· Visningar
2 737
·
Övr. Katt Inatt fick jag känslan av att det börjar bli dags. Även i morse tyckte jag att hon verkade underlig. Funderade då.. Med tanke på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 020
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar