Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hejsan! Jag har en stallkatt på ca 7 mån som har fått en knuta på magen. Knutan har hon haft i ca 2 mån men nu har den plötsligt...
Svar
8
· Visningar
5 843
Senast: Taz
·
Övr. Katt Sökte och hittade ingen tidigare tråd om detta(om jag nu letet tillräckligt) så jag skapar en. Min katt är om några månader 10 år och...
Svar
7
· Visningar
1 030
Senast: CRX Hedwig
·
Övr. Katt Har så sakteliga börjat förtränga va urbota tråkigt det är med kattutställningar och har funderingar på att ställa åtminstone Sunny...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: Haukur
·
A
Övr. Katt Blinkhinnorna faller fram och de är lösa i magen. Var till vetrinär och hon trodde det var nåt virus. Har avmaskat, 2 ggr till o med...
Svar
3
· Visningar
663
Senast: Annakarenina
·
S
Övr. Katt Förstår inte det där... Det pratar om hårbollar hit och dit, men under de 7 år jag har varit kattägare så har jag aldrig sett en enda...
Svar
6
· Visningar
1 446
Senast: bekima
·
D
Övr. Katt :love: jag & min pojkvän har bokat 2 söta små kattungar & vi måste hålla oss i 12 veckor innan vi får hem dem, de e så små å söta.. jag...
Svar
8
· Visningar
903
Senast: dashy
·
C
Övr. Katt Min ena katt, en perserhane på 9 månader är helt galen i mat. Han ligger i stortsätt bara i köket så han kan se kylskåpet, öppnas det...
Svar
2
· Visningar
985
Senast: meander
·
Övr. Katt Jag tror min ena katt fått löss.När jag borstar kommer det små svarta djur och flyger iväg?? Kritvit långhårskatt,kliar sig inte får gå...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Harvester
·
Övr. Katt Vi har en gammal söt och lagom tjock katt som går omkring här i huset och tror att han äger allt och alla :angel: :smirk: Vi började...
Svar
3
· Visningar
1 292
Senast: Sacred_Hell
·
Övr. Katt Hej! Är det någon som vet varför min katt slickar på plastpåsar? /M:angel:
Svar
1
· Visningar
1 205
Senast: Heulwen
·
N
Övr. Katt Funderar på att nån gång i framtiden skaffa katt igen. har haft katt hela livet tills för två år sedan då jag flyttade hemmifrån. för ca...
2
Svar
22
· Visningar
14 382
Senast: Tintomara
·
Övr. Katt Blev helt full i skratt när jag såg att katten var med på sadelkortet, ser precis ut som han har den på ryggen :rofl: jaja har man en...
Svar
13
· Visningar
1 178
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Jag har bokat en kattunge hos min mamma, Den är född 1: a advent och har redan fått ögon , den ligger på en vikt av 276 gr. Och den...
Svar
6
· Visningar
1 095
Senast: palle
·
Övr. Katt Min katt är lite knäpp..:p:angel: Han äter nämligen vad som helst..exempel.. morötter makaroner risgrynsgröt muffins knäck...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: ankan80
·
Övr. Katt Tog hem en kattunge för en vecka sen som i princip är vildkatt, född i stall och aldrig hanterad av människor, fick fånga henne med...
Svar
12
· Visningar
1 264
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu har vår tvåårige bondkattshane varit dålig i nästan tre veckor. Han är i vanliga fall en mycket aktiv katt som mest är utomhus och...
Svar
14
· Visningar
4 387
Senast: Japanesen
·
H
Övr. Katt Jag planerar att flytta till lägenhet i vår och är väldigt sugen på att skaffa mig två katter. Grejen är den att jag är lite tveksam...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 202
Senast: Gullan86
·
A
Övr. Katt nu är det så att min hankatt har tappat vikt och börjat bete sig underligt.. Detta började efter att vi skaffade en ny katt, men...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: Atomiic
·
B
Övr. Katt Har två innehuskatter. Dom fälle otroliga mängder med hår och vi börjar tycka att dom fäller lite väll mycket. Så då har vi tänkt...
Svar
11
· Visningar
3 595
Senast: Busig
·
S
Övr. Katt Är det ngt Fel på Min Katt? Han är Vinögd sen födelsen men det har inte så Stor betydelse men Nu på senare tiden har han börjat...
Svar
8
· Visningar
3 131
Senast: krambanan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama