Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har en missunge på uppskattningsvis 4 månader som gärna kräks om hon äter av dom vuxna katternas torrfoder. Funderar lite på om det kan...
Svar
4
· Visningar
2 473
Senast: _karlsson_
·
Övr. Katt .. :devil: Mamma, mat. NU! Minns ni den första bilden jag bombade er med på min lille stjärna? 6 veckor gammal Nu är han 6...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 653
Senast: Figaaro
·
Övr. Katt Vad är det med min katt egentligen? :crazy: Hon är in my face, KONSTANT! Det är dock inte på rallarkatt-viset, dvs hon löper inte...
Svar
13
· Visningar
1 059
Senast: aneka
·
Övr. Katt På jobbet (villaområde i utkanten av stad) har det de senaste dagarna uppehållit sig en liten söt kattflicka. Arbetskompisarna har gett...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 477
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Jag har beställt en klösmöbel som går från golv till tak. Men hur fäster man den i taket? Tacksam för svar.
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Ickapeltz
·
Övr. Katt ....hur det kommer sig att katter som är lika gamla, rör sig i stort sett lika mycket, äter i stort sett lika mycket(av samma slags...
Svar
3
· Visningar
735
Senast: jeeenny_
·
Övr. Katt Min kära, älskade Abbie tog sitt CAP och dessutom plockade hon hem BIV:en!! Dock har hon en förmåga att se så himla grinig och less...
2
Svar
27
· Visningar
1 713
Senast: palle
·
Övr. Katt Vet ju att man inte ska ge det som kattfoder, då det inte innehåller A vitamin. (rätta mig om jag har fel) Men kan hundmat vara faligt...
Svar
3
· Visningar
987
Z
Övr. Katt Min äldsta hankatt är en mästare på olika udda sovställningar :p Lyckades få med en på bild för bara nåra minuter sedan och var bara...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 554
T
Övr. Katt Igår natt när jag gick hem från en kompis, kl var lite efter ett på natten, så kom det en katt och gick med bestämda steg fram till mig...
Svar
9
· Visningar
1 637
Senast: Haukur
·
Övr. Katt En del av er kanske minns en tråd jag skapade om en grannes katt som vi började mata i somras, då gick den nästan alltid ute dygnet...
Svar
8
· Visningar
860
Senast: Heulwen
·
T
Övr. Katt Våran honkatt ger vi p-piller tills dess att vi får råd med att streliresera henne, hon brukar få ett piller varje Tisdag. Dessvärre är...
Svar
7
· Visningar
1 176
Övr. Katt Ni som bor i västernorrland! Eller resten av sverige. Hur mycket kostar det att kastrera en honkatt där ni bor? Priset skiljer sig...
Svar
6
· Visningar
10 743
Senast: Annie_92
·
M
Övr. Katt Nu är det så att jag vill ställa ut på norska skogskatt.. Mest för skoj skull samt att jag sedan vill ta en kull på henne. Undrar nu...
2
Svar
24
· Visningar
2 263
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt ...jag är orolig för min lilla maine coon-flicka... De senaste två veckorna har hon tappat så oerhört mycket i vikt, börjat kissa...
2
Svar
22
· Visningar
1 691
Senast: skerper
·
Övr. Katt Min kompis har en katt som har misstänkt urinvägsinfektion, och veterinären ville att han skulle samla ett urinprov från katten. Hur...
Svar
11
· Visningar
4 359
Senast: Harvester
·
L
Övr. Katt Vår katt har ett underligt beteende och jag undrar om era katter gör liknande? Hon är en innekatt och har ganska lätt för att bli...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: pimy
·
M
Övr. Katt Nu är det så att jag hittat ett foder som passar alla fyra katterna i huset. undrar nu om det finns något likvärdigt. dom äter nu...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Japp, har tydligen lärt mina två 8 månaders katter ligga på kommando! När jag fick dem busade de hela näterna och det funkade inte för...
Svar
7
· Visningar
1 761
Senast: Magica
·
Övr. Katt Lillkatten jag tog hem för ett par veckor sen har en kal fläck mellan nosen och munnen hon har ingen päls alls där men är inte sårig...
Svar
1
· Visningar
652
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama