Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Katten blev i slutet av november/början av december diagnosticerad med FLUTD då han en lördag-kväll (självklart...) börjat få...
Svar
5
· Visningar
1 015
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt jag undrar hur ni andra gör som har inne katter!? klipper ni klorna på dem?? har min första inne katt nu och hon fastnar över allt med...
Svar
19
· Visningar
4 633
Senast: Sirisiri
·
A
Övr. Katt Är det någon här som har erfarenhet av katt med kvalsterallergi?? Hur visade det sig? Behandling?? Min katt har troligen det. Väntar...
Svar
8
· Visningar
1 472
Senast: adore
·
Övr. Katt ...Här har man gått och gjort sig till och köpt dyrt bra foder, men vilket tror ni katterna tycker bäst om. Jo ICAs.... *mutter* :cool:
Svar
4
· Visningar
730
Senast: Sol
·
Övr. Katt ....om man har tre katter, varav den första SKA ut i snöhögarna, finns en massa spännande saker där. :D Den andra vägrar lämna soffan...
Svar
2
· Visningar
674
Senast: YorkWann
·
O
Övr. Katt Undrar om det är någon som vet hur det ligger till med rättigheter när det gäller katter. Vi har nämligen problem med grannens katt...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Nussikan
·
C
Övr. Katt Jag stod just nu och lagade mat och gjorde sallad till det. Tappade en gurk bit och min äldsta katt, Elvis, springer fram och äter upp...
2
Svar
25
· Visningar
12 174
Senast: mizz
·
Övr. Katt Min hankatt är 9 månader nu, ska förmodligen kastrera honom snart. Nu råkar det vara så att han har en flickvän, nämligen grannkatten...
Svar
13
· Visningar
2 063
Senast: Mio
·
Övr. Katt Har ni "problem" med katter i trappuppgångarna? Jag har aldrig varit med om detta tidigare så jag måste fråga! I min trappuppgång...
Svar
14
· Visningar
3 208
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Jag har lite bekymmer med min katt. Hon är snabb som en giftkobra och käkar upp minst en småfågel per dag. Det räcker liksom inte med...
Svar
9
· Visningar
2 458
Senast: k-berg
·
Övr. Katt Hur fungerar era katter å hundar ihop? Bilder kanske? :)
Svar
10
· Visningar
939
Senast: Yrja
·
D
Övr. Katt Jo de råkar va såhär att ja har hittat en liten kissemiss, som jag tror är en hona :crazy: Haha men jag vet inte säkert.. skulle detta...
Svar
7
· Visningar
803
Senast: Duchesse
·
Övr. Katt Är det vanligt? När jag leker med min hund och han "morrar" kommer hon och ska skrämma bort honom (genom att fräsa och "vifta med...
Svar
9
· Visningar
1 657
Senast: Mabuse
·
L
Övr. Katt Vi blev med katt i somras. En ursöt liten lurvig gatukorsning. Jag som är så noga med vad hästen äter tänkte att den stackars katten...
Svar
15
· Visningar
14 855
Senast: palle
·
Övr. Katt Måste bara får säga att jag har världens underbaraste, snällaste & mest älskvärda gammelkatt :love: Inte nog med att han är den mest...
Svar
10
· Visningar
998
Senast: MLI_91
·
K
Övr. Katt Nu får visst Feliway bara säljas hos veterinären. Någon som vet varför? Anser man att det kan vara farligt för vissa katter?
Svar
9
· Visningar
2 051
·
Z
Övr. Katt http://s137.photobucket.com/albums/q204/Zittty/?action=view&current=MOV00170.flv Var bara tvungen att lägga in den här söta lilla...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Heulwen
·
Z
Övr. Katt Som ni kanske inte vet så bor jag i Skåne men är född och uppvuxen i Göteborg. Jag studerar i Skåne och bor med min pojkvän i ett litet...
Svar
6
· Visningar
827
Senast: Zith
·
S
Övr. Katt Det är med stor sorg som jag har insett att jag måste avliva min älskade lilla katt tjej då jag inte har lyckats hitta ett nytt hem till...
Svar
6
· Visningar
991
·
C
Övr. Katt Kissen min har funnit en ny favoritpose på armstödet :D
Svar
18
· Visningar
1 248