Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Det är helt otroligt! Jag och min sambo har funderat och klurat för att nu, till sist, bestäma oss för att köpa två katter. Både han...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Pettsson
·
E
Övr. Katt hej min svarta katt har fått som vita små fjun ja exakt som mjäll ungefär. kan katter ha de och hur kan dom få de ? vag ör man åt de ...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Har en katt på 1 1/2 år som har riktigt otäcka anfall. Han bara ligger o krampar, men det varar bara i max 30 sek, knappt det. Dessvärre...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: Baldintata
·
Övr. Katt Då jag var barn lærde jag bonnisen Murre att hoppa hinderbana. Han fick en godbit efter varje, och tyckte det var ett ok sætt att få...
Svar
13
· Visningar
992
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Tycker om när jag betyder nåt för dig... Det kan aldrig kännas bättre än så här För nån.. För mig... :love:
Svar
13
· Visningar
1 064
Senast: Magica
·
Övr. Katt Min älskade Tigger lämnade oss här på jorden idag och blev en kattängel...min hjärta blöder men jag vet att det var bäst för honom :cry...
Svar
9
· Visningar
894
Senast: zask
·
N
Övr. Katt Satt och funderade lite bara... Är det normalt att katter har en lite "sunkig" andedräkt? Speciellt min ena kisseflicka har det. Hon är...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: GotAsecret
·
Övr. Katt Ja frågar står ju redan. Jag har länge velat ha katt och funderar nu på att göra slag i saken men jag har ingen aning om vad det kostar...
Svar
15
· Visningar
8 161
Senast: Sastra
·
Övr. Katt http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/index.html Länka gärna era favoriter och lägg dem i tråden! Lite störda katter? :rofl: :rofl:
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 339
Senast: verrdogan
·
Z
Övr. Katt hej, tog hand om två syskon som är nu ca 5-6 månader, vi bor på landet med stort hus.Dom har varit ute men fått skabb och det går ju...
Svar
12
· Visningar
2 537
Senast: zanne
·
K
Övr. Katt Vad är det som gör att det finns sådant motstånd bland vissa kattfantaster mot avlivning i form av ett skott? I jämförelse med att...
2
Svar
26
· Visningar
4 014
Senast: Lambi
·
Övr. Katt Finns det något som man brukar ha hemma som man kan ge för att sänka pH i urinen på en katt som tidigare haft struvitsten och nu visar...
2
Svar
26
· Visningar
3 544
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Hur skulle ni göra om ni hade två katter och killen ni ska flytta ihop med har en katt. Mina är två innekatter, en 8-årig kastrerad...
Svar
12
· Visningar
1 097
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Vad får man räkna med att ge för en Cornish rex unge om det är honans första kull någonsin? Ungefär? Ni som har en sådan, hur är de i...
Svar
13
· Visningar
1 163
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Måste bara få visa lite bilder på en av våra katter! Magic's Nicole Kidman, är ett brittiskt korthår.. Sötast av alla är hon! :love...
Svar
11
· Visningar
3 796
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Kissen (9 månader gammal) har inte ätit på 3 dagar! Han är jättehänging och alldeles tom i blicken. Normalt sett så äter han som en häst...
Svar
10
· Visningar
831
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vad blir skillnaden rent ekonomiskt? Inkl "allt"; mat, sand, veterinär, försäkring etc. Vad är skillnaden rent praktiskt? Hur har era...
Svar
11
· Visningar
1 228
Senast: psychogrrl
·
Övr. Katt Jag har letat runt lite här på kattsidan och det verkar som om de flesta epilepsikatter (som är omnämnda här) är lite äldre. Jag har...
Svar
1
· Visningar
989
Senast: Ragatan
·
Z
Övr. Katt Behöver lite fler åsikter då min närmsta bekantskapskrets tycker jag är hel knäpp. Har blivit mer och mer sugen på att skaffa en katt...
Svar
13
· Visningar
872
Senast: kem
·
K
Övr. Katt Jag undrar om ngn av er provat fodret Nutram till era katter. Tycker att innehållsförteckningen ser ganska ok ut. Jämförbart med bla RC...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Vagis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama