Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Ska göra en uppsats om djurs sjukdomar, hur kulle ni lista kattens vanligaste sjukdomar? Gärna lista vad ni tycker nr 1, nr 2, nr 3...
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: Harvester
·
Övr. Katt Efter att min älsklings katt nyligen gick bort väldigt hastigt pga av en blodpropp bestämmde jag mej för att skaffa en ny katt från ett...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Harvester
·
Övr. Katt Det har gått ett och ett halvt dygn sedan katterna skulle ha tredje tabletten. Kan jag ge den nu, eller måste jag börja om?
Svar
1
· Visningar
884
Senast: Nussikan
·
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Busen
·
Övr. Katt Va igår och tittade på våra blivande små bebisar :love: En hona och en hane, så bedårande söta!! Räknar dagarna nu :) Men hur är det...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: Pettsson
·
Z
Övr. Katt Hur bra är det att ge.Katten är nu ca 6 mån och börjar bli könsmogen och jag vet inte om jag vill kastrera henne.Det går tydligen att...
Svar
19
· Visningar
1 473
Senast: Majvi
·
R
Övr. Katt För att göra en lång historia kort, så har min mamma adopterat mina två katter av mig för ca 2 år sen. Nu har mitt läge förändrats så...
Svar
2
· Visningar
2 341
Senast: Reebok
·
Övr. Katt går det? min pappas katt har varit väldigt sjuk ett tag och eftersom pappa inte fixar det där med att ge mediciner har katten fått leva...
Svar
3
· Visningar
2 164
Senast: plymen
·
Övr. Katt Innemat Revirkoll Morgonjakt Tasstvætt Kelstund Skønhetssømn Fønsterspana Utelek Klovæssning Vælkomstcermoni Glædjefnatt...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt ..kan ev tänka mig betala för att någon tar henne:devil: Monstret gräver i blomkrukor, bryter sönder blommor, välter blommkrukor och...
2
Svar
27
· Visningar
2 501
Övr. Katt För en vecka sedan var min kattflicka till veterinären för kastrering, allt gick bra. Sedan i fredags så har hon en bula, ca 1ggr2 cm...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: superstar
·
Övr. Katt Jag flyttade i höstas ihop med min pojkvän och flyttade således från mammas och pappas gård in till stan. Min katt har i hela sitt liv...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: orion_x
·
Övr. Katt Jag har en katt i min närhet (alltså inte min) som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Han är en okastrerad hankatt på 10 år och vid...
Svar
5
· Visningar
1 176
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag tror aldrig jag varit så rädd som ikväll! Vi satt och åt, mamma och jag, när Måns kom skuttande upp på bordet. Jag som var mitt i...
Svar
10
· Visningar
4 631
Övr. Katt jag är lite fundersam, i många katt böcker står om kattraser, typ blå perser, svart perser , chinchilla perser osv Jag undrar om katter...
Svar
2
· Visningar
1 133
Senast: Vagis
·
C
Övr. Katt Min ca 10 månaders perser har börjat att massfälla. Han kan ha suttit på ett ställe, sen när han reser sig och går då ligger det en...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Sol
·
Övr. Katt ...i natt! Vilken pärs! Min älskade lilla tös var hos veterinären i går eftermiddag för hon kunde knappt gå. fick höra att det var en...
2
Svar
21
· Visningar
1 539
Senast: Magica
·
Övr. Katt I helgen var jag hemma hos föräldrarna och passade på att fota mina katter som bor kvar där. Det här är Skrållan, madamen i huset...
Svar
7
· Visningar
772
Senast: tess91a
·
Övr. Katt Jag är totalt ointresserad av datorer och att pyssla med dem, så för mig är det ett stort framsteg att mina katter har fått ett alldeles...
Svar
7
· Visningar
901
Senast: Sacred_Hell
·
C
Övr. Katt Hur bra är det egentligen? Hört så mycket bra om det, finns det något dåligt med det? Kanske risk att det kan hindra upptaget av andra...
Svar
11
· Visningar
4 292
Senast: Caltha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama