Terrorist bortskänkes

Sv: Terrorist bortskänkes

Fast hon e en terrorist e hon underbart söt! men hur kom det sig att du fick hand om henne?

Ja visst är hon söt:love:
Jag var hemhem över jul och hälsade på mina föräldrar och passade på att åka upp till mitt gamla ponnystall och hälsa på där. Då hittade jag den här rackaren, hon hade blivit över från en kull eftersom ingen kunde fånga henne och sprang runt i stallet bland ca 10-15 andra katter. Hon var inte tam nån stans men hon lekte lite med ett halmstrå som jag drog efter golvet. Självklart skulle jag försöka klappa henne, varpå jag högg henne över ryggen. Monstret vände blixtsnabbt och högg mig i tummen, rakt igenom nageln.
Det var väl då jag bestämde mig, ingen annans katt skulle få bita mig. Nästa dag åkte jag upp med transportbur och vi fångade henne med fiskhåv och hon fick åka den 40 mil långa resan ner till Göteborg:D

Det var lilla Siris story.

Du får bli lite hårdare mot henne och hon blir säkert bra!! :cool:
Jag gjorde det misstaget med mina husdjur tidigare och de var odrägliga, sedan åkte vi bort besökte släktingar på en stor gård och när vi kom hem blev det nya bullar. :angel::cool:

Haha trevligt första intryck och få ett hål i nageln :D

Hemskt söt är hon.
Om hon inte passar att ha innomhus så kan hon få bli stallkatt hos mig.

:love:
Hon var makalöst söt. Jag kan ta henne i utbyte mot två övergödda soffpotatisar (fast dom föredrar att kalla sig själva för gentlemän).

Men lilla bebisen!!! :love: :love: :love:

Du får inte visa såna ljuvliga bilder, jag blir ju så kattsjuk att jag dör... *längtar tills jag hittar ny lya så att jag kan skaffa egna terrorister*

Men lilla bebisen!!! :love: :love: :love:

Du får inte visa såna ljuvliga bilder, jag blir ju så kattsjuk att jag dör... *längtar tills jag hittar ny lya så att jag kan skaffa egna terrorister*

Hehe, har du aldrig sett henne i fönstret när du går förbi då?;) Alla tre brukar sitta å glo ut ur fönstret på mittenlägenheten, bottenplan på tyghusv12:angel:

Haha, är oftast så stressad när jag springer förbi att jag inte hinner se några kissekatter, men jag får hålla utkik hädanefter. Eller jag kanske ska fortsätta låta bli så att inte kattabstinensen blir ännu värre... :D

Liknande trådar

Övr. Katt Någonstans har jag fått för mig att det här med katter är ganska smidiga djur att hålla sig med. Mormors katter låg mest i fönstren och...
2
Svar
28
· Visningar
2 229
Senast: Åska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar