Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt Hej, Usch nu är det dags... lillkillen (nja 1 år och 5 mån ;) ) måste kastreras. Jag har dragit på det eftersom han har kraftigt...
Svar
10
· Visningar
2 687
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej på er. Jag funderar lite på att skaffa katt, men då går mina funderingar till om jag kommer ha tid för den. Just nu är jag...
Svar
9
· Visningar
1 532
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Är det något ni kan rekomendera? Om ett par veckor kommer alltså mina bebisar hem och nu går jag runt och försöker finna ett bra...
2
Svar
26
· Visningar
2 118
Övr. Katt Jag funderar lite kring skillnaderna/likheterna kring dessa kattraser. Jag har själv en hane som är en korsning av dessa två raser. Han...
Svar
6
· Visningar
5 744
Senast: Ewa-Lena
·
J
Övr. Katt Hej, min katt är ca 11-12 år och har haft vid flera tillfällen bölder som är fylda med var. vi har åkt till veterinären varje gång och...
Svar
1
· Visningar
1 109
Senast: Midi
·
Övr. Katt min rumskompis katt var inne på djursjukhuset och fick ett sår ihopsytt, sen skulle katten hållas inne i tio dagar och gå med tratt...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Min katt har liktornar. :eek: Är detta vanligt? Något man kan förebygga? Jag brukar pilla bort dem under högljudda protester när de...
Svar
4
· Visningar
9 937
Senast: Prosit
·
C
Övr. Katt Ursäkta om stavningen på rubriken var lite fel :angel: Jo jag undrar om nån kan se vad det är för ras/korsning på denna katt, Kan...
2
Svar
21
· Visningar
1 720
Senast: Kastanje
·
Övr. Katt När brukar i regel en katthona bli könsmogen? Har bara haft hanar tidigare så jag vet ju inte riktigt hur de beter sig. Brukar de vara...
Svar
8
· Visningar
1 308
Senast: Sol
·
Z
Övr. Katt Kan inte bestämma mig om det ska bli en liten siames eller main coon båda verkar vara härliga raser på sitt sätt:confused: Kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 299
Senast: Zilver
·
D
Övr. Katt nu har jag haft mina kattungar hemma i ca 3veckor å jag får inte sova på nätterna dom kurrar å puffar å myser med mitt ansikte så jag...
2
Svar
30
· Visningar
1 538
Senast: dashy
·
J
Övr. Katt Är det någon här som kremerat sin katt någon gång? Hur lång tid ska det ungefär ta från att man "lämnat" över katten tills man får...
Svar
2
· Visningar
893
Övr. Katt I morgon ska mina töser upp på operations bordet. Va behöver ja tänka på när ja får hem dom? Att dom behöver lugn å ro fattar jag, men...
Svar
7
· Visningar
891
Senast: Tajger
·
Övr. Katt Har idag påbörjat mina två äldre damers avmaskning med Axilur. Har inte tänkt på ifall dom blivit lojja av det förut. Men idag syns det...
Svar
13
· Visningar
1 476
Senast: Miiip
·
Övr. Katt Foderfundering.. De sa på djruaffären att RC köpts upp av Wis*as och pga av detta hade de slutat sälja märket. De påstod att kvalitén på...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Tänkte dela med mej lite i mina tnkar och bilder på min nuvarande gamla katt. Han kallas för Plutten och är nu >15.5 år. Så här såg...
Svar
15
· Visningar
1 181
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Va kul med en kattsida! Vore skoj att hitta fler kattälskarvänner i Umeå där jag bor! Jag har en ragdollkille som är 9 månader nu och...
Svar
2
· Visningar
1 149
Senast: Sunmoonstar
·
Övr. Katt någon här som har/haft en ragdoll? hur skulle ni beskriva dom? har läs på ras-sidan och det verkar vara en underbar katt :love: hade...
Svar
14
· Visningar
7 055
·
Övr. Katt Är det någon mer här på forumet som har en birma/ragdoll katt??
Svar
6
· Visningar
7 483
·
C
Övr. Katt Ska göra en uppsats om djurs sjukdomar, hur kulle ni lista kattens vanligaste sjukdomar? Gärna lista vad ni tycker nr 1, nr 2, nr 3...
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: Harvester
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25