tips tack!!

Sv: tips tack!!

Jag kan komma förbi på lördag istället, jobbar till 07 då så det är inget större besvär att hacka loss dig innan jag åker hem till min egen varma säng och kalla sovrum! :idea:

ursch, jag har nästan samma problem. fast min kisse biter mig i näsan kinden och hakan, och stoppar in nosen i min mun. stänger man dörren ställer hon sig utanför och skriker och klöser på den, hon ger sig inte.
Hon har lugnat sig lite, men inte mycket. Fördelen är väl att hon väcker pojkvännen när hans väckarklocka ringer, antingen kommer hon upp i sängen och biter honom, eller om vi råkat stänga dörren så ställer hon sig och skriker och klöser så han vaknar. då är det iallafall en fördel..men inte för mig som vill sova..

Min katt på 13 år håller på så! inte så kul att få en sten hård kattnos rakt i ögat kl 4 varje morgon!:mad:
Vill du att dom ska sluta med det beteendet kan du ju köpa kompost galler och sätta runt sängen, så du blir lämnad ifred, men ändå kan låta dom vara i sovrummet.;)

Måste dom vara i sängen då? De är ju dina husdjur, du är inte deras. Jag själv tycker det är gosigt med kattungar som sover över halsen på mig, men om jag blev störd skulle det bli nya regler helt enkelt. Dessutom har du ju två, så de kan väl leka i något annat rum?

nej jag får dåligt sammvate då.. inatt gick det faktiskt bra.. dom väkte mig inte en ända gång..:D

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 645
Senast: MissFideli
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
2 703
Katthälsa Nu har jag tröttnat på att få mina händer sönderklösta av min katt. Hon är nu tio månader gammal och ingen annan än jag och min pojkvän...
2
Svar
21
· Visningar
5 870
Senast: Ponnyfoton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Hyresrätt villa
  • Motionscykel?