Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vad anser ni om vaccination pest/snuva av innekatter är det viktigt. Jag har fått så olika direktiv om detta så jag vet inte hur jag...
2
Svar
28
· Visningar
3 119
Senast: Sol
·
Övr. Katt Upptäckte igår kväll ett rätt stort sår under benet på min kattunge (14v.), ca 1mm i omkrets, helt klotrunt, ca 1mm djupt, men såg rent...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: pixietail
·
Övr. Katt Ha, lång rubrik. Såhär ligger det till: Häromveckan tog jag hem ena stallkatten då han inte alls trivdes och hade magrat rejält...
Svar
5
· Visningar
1 555
Senast: Vagis
·
L
Övr. Katt Imorgon måste jag lämna kissen på kattpensionat för 16 dagar eftersom jag ska åka bort. Ugh.. Det känns jättejobbigt! Jag känner mig...
Svar
1
· Visningar
560
Senast: TesseToken
·
P
Övr. Katt Hej alla på katt. Brukar inte skriva här men läser rätt ofta. Det var länge sedan jag höll på med katter:( Fick göra mig av med...
Svar
11
· Visningar
918
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Jag är ingen kattmänniska, men tyckte att den va så kul! :rofl: http://www.youtube.com/watch?v=GVzJj9Bio5g&NR //mimmi
Svar
4
· Visningar
714
Senast: mizz
·
S
Övr. Katt Hej, jag har en kattunge på 12 veckor och idag när jag kom hem såg jag en gulaktig fläck på golvet vid kattlådan "oj tänkte jag, nu är...
Svar
11
· Visningar
19 191
Senast: Marbe507
·
S
Övr. Katt Min katt är allergisk mot något och har klåda runt ögon och slickar sig på mage och bakben. Nu håller jag på att mat-testa honom. Han...
Svar
8
· Visningar
3 012
Senast: Harvester
·
T
Övr. Katt Har är min korsningstjej(två raser). Kan ni se vilka? Som kattunge: http://i142.photobucket.com/albums/r90/Addes_Sandra/Bild364.jpg...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: Tjalfe
·
Övr. Katt Nu har jag äntligen fått något att engagera mig i när jag är hemma och är förkyld. Jag har börjat trickträna mina två kastrerade...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Annie_92
·
I
Övr. Katt Ett problem kanske det inte är, men det är så att vi troligtvis ska flytta. Vi bor nu i ett ganska stort hus utanför en liten by men...
Svar
10
· Visningar
814
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Efter ett lång katt-uppehåll hämtade jag idag hem två katter. En hona och en hane, de är syskon. Båda är ca 4 månader gamla och hanen...
Svar
11
· Visningar
952
Senast: JustME83
·
I
Övr. Katt Ragdoll folk! Finns det sånna här? Fram med era bilder och fakta om kissarna! Om allt går enligt planerna så ska ju Tea få en kompis i...
2
Svar
34
· Visningar
15 304
Senast: Lambi
·
G
Övr. Katt Liam är sjuk... mammas lilla kisse har stor varbildning i rumpan samt svansroten.. var hos veterinären idag och han har inflammerade...
Svar
6
· Visningar
1 020
Senast: goggoman
·
Övr. Katt Turbo som kom till oss som 7-veckors kattunge på en vikt av 400 gr. http://i26.photobucket.com/albums/c144/Fernstrom77/DSCI0005.jpg...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: pippilotta
·
D
Övr. Katt Jag är mycket nyfiken. Har det eller skall det bli några småttingar hos Palle??????
Svar
10
· Visningar
873
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Min fina katt Musse, som jag har haft sen jag var 4 år gammal.
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Otter
·
Övr. Katt Har ni det till era (inne)katter? Måste/bör man ha det? Vilken typ av gräs ska man använda sig av i så fall? Kan man plantera egna frön...
Svar
4
· Visningar
3 009
Senast: Vagis
·
Z
Övr. Katt Har tagit hand om två katter som är ca 6 månader.Kan inte så mycket om katter,tänkte fråga om när dom är vuxna,om hur ofta man bör...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: TesseToken
·
Övr. Katt Som endel av er vet så hittade jag i augusti 2005 en liten kattunge på 3-4 veckor. Han blev uppfödd på royal canins...
Svar
7
· Visningar
1 434
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama