Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Kan/får man ställa ut valiga huskatter sk europeer?
Svar
4
· Visningar
730
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Har nu försökt sälja min ena snart 4 månader gamla kattunge. Hon var bokad från födslen men av någon anledning så ångrade personen sig...
2
Svar
21
· Visningar
6 362
Senast: Sastra
·
C
Övr. Katt Jag har funderat på att förstora upp en bild på min älsklng och skulle gärna veta vilken ni tycker att jag ska förstora upp. Han lever...
Svar
7
· Visningar
1 819
Senast: Nettan83
·
Övr. Katt Ja som ni hör.. gissa rasen på följande katter. Ami Mulle Yoda ( ja det är en tjej med killnamn..;))
Svar
2
· Visningar
666
Senast: Magica
·
Övr. Katt Någon som såg den underbara dokumentären om katter på SVT2, nu precis?:love: Jag hade tänkt att småtitta på den, men jag fastnade...
Svar
12
· Visningar
1 744
Senast: _Elin_
·
C
Övr. Katt Är inte FUS och FLUTD samma sak egentligen, bara att de har olika namn? Annars vad skiljer syndromen åt?
Svar
2
· Visningar
1 075
Senast: Caltha
·
G
Övr. Katt Min lilla kisse tuggar aldrig sin hårdmat utan sväljer den hel. Kan detta vara farligt? Hur kan man få honom att tugga?
Svar
6
· Visningar
10 040
·
Övr. Katt Molle äte just nu RC och det funkar bra han växer som en galning och rund och fin. Har nu på slutet börjat köpa majus burkmat för att...
Svar
9
· Visningar
777
Senast: Stoppard
·
T
Övr. Katt Hur fungerar de som ensam-innekatter? Om man är borta en del, bör man alltid ha två katter då? Jag kommer flytta till en tvåa på ca 41...
Svar
17
· Visningar
4 676
Senast: mandalaki
·
T
Övr. Katt Min 11 åriga katthona har börjat fälla, inte normalt utan det är jättemkt.. när man klappar henne så kommer det stora "tovor" med små...
Svar
4
· Visningar
904
·
Övr. Katt Pissar revir på min ytterdörr... :crazy: Är det nån som har några bra tips på att stävja detta? Det är en äldre kastrerad...
Svar
3
· Visningar
729
·
Övr. Katt Våra katter har börjat gå utanför lådan,vet ej om det är alla. Mockar flera ggr dagligen,så det är inte därför...:(
Svar
3
· Visningar
746
·
M
Övr. Katt Har en fråga som handlar om min systers katt. Han har slickat bort iprincip allt hår på insidan av bakbenen och nedre delen av magen...
Svar
16
· Visningar
8 254
Senast: bollen__
·
Z
Övr. Katt När en katt kissar inne i hallen på skor mm jämt och ständigt, vad gör man. Går ut ofta men kissar inne. Har försökt strö vitpeppar där...
Svar
1
· Visningar
555
Senast: Harvester
·
Övr. Katt :confused: Hur märker man att en katt har analsäcksinflammation, behöver det bli allvarligt
Svar
5
· Visningar
2 198
Senast: Caltha
·
S
Övr. Katt Har eran katt nån sån? Min brittflicka Mis är ingen goskatt och det skulle aldrig falla henne in att komma när man ropar på henne...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Jag har en 5 1/2 årig kastrerad han katt som börjat gnissla tänderna???? Någon som har varit med om detta? Har tittat i munnen på honom...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: hofi
·
Övr. Katt När man får en katt av någon, så är det som om denna någon liksom följer med katten. Den finns alltid där i tanken när man ser katten...
Svar
7
· Visningar
835
Senast: pimy
·
Övr. Katt Min katt är inne på sitt 15:e år! Älskar sötnosen så mycket :love: Hur gammal blev/är äldsta katten ni äger/har ägt? Bild på min Musse...
2
Svar
34
· Visningar
2 408
Senast: Foxy
·
A
Övr. Katt Igår fick matte ett par nya ridstövlar. Hon blev jätteglad, men vi tyckte kartongen var mycket roligare. Matte har jättemycket att...
Svar
19
· Visningar
1 519
Senast: alfur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25