Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt I dag blev vi tyvärr tvugna att besöka veterinären med lille Oscar. Han fick vätska genom dropp och således är hudbariären bruten...
Svar
12
· Visningar
1 063
N
Övr. Katt Min lille Eskil har blivit en stor kisse. Men han är lika lekfull för det! Han började redan som liten bära runt på saker, hämta saker...
Svar
5
· Visningar
821
Senast: NiraK
·
W
Övr. Katt Något fruktansvärt har hänt idag.... Skulle lägga i en tvätt, öppnar luckan ........därinne ligger vår fina goa snälla... 2
Svar
33
· Visningar
2 524
Senast: Nellie
·
Övr. Katt Vad är viktigt att tänka på innan och efter? / Sorbe vars katt ska bli av med sina ägodelar på onsdag är det tänkt.
Svar
17
· Visningar
1 364
Senast: em76
·
Övr. Katt Nytagna bilder, är dom inte söta :angel: :angel: :D
Svar
19
· Visningar
980
Senast: perfect
·
K
Övr. Katt Randig med svarta tofsar på öronen. Fin i pälsen. Lite skygg men accepterar min närvaro snarare än att springa iväg. Inte speciellt...
Svar
1
· Visningar
1 166
Senast: veronican
·
D
Övr. Katt Hej! Vi har en cornish rex på 7 månader, vi har alltid haft kattlådan på övervåningen men pga att vi nu bygger om vill vi flytta den...
Svar
1
· Visningar
2 345
Senast: M-Meduza
·
M
Övr. Katt Lutar just nu åt att jag ska kastrera min snart ett åriga norska honkatt.. tar emot för jag hade tänkt ställa ut henne o ta kattungar...
Svar
5
· Visningar
1 264
Senast: M-Meduza
·
S
Övr. Katt Brukar ni få klorna klippta på era katter eller inte? Själv klipper jag inte mina katters klor eftersom jag tror att de sköter klovården... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 666
Senast: TesseToken
·
Övr. Katt Vi har en hankatt på ca 5-6 år som jag länge funderat på vilken ras det kan vara? Jag har mina förslag men säger inte dom fören ni... 2
Svar
21
· Visningar
1 455
Senast: Malin L
·
L
Övr. Katt Jag har blivit allergisk mot katter och vi har två stycken nu som går in och ut som dom vill. Vi har dessutom en liten dotter på 1 år...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: tictac
·
Övr. Katt Vår snart treåriga innekatt sprang igår runt och kliade rumpan på golvet och försökte få bort bajs som fortfarande satt fast i rumpan...
Svar
5
· Visningar
1 349
Senast: pimy
·
Övr. Katt Är det någon som vet vart man kan hitta regler och bestämmelser ang kattpensionat? Hur stora burarna måste vara, hur stora utegårdarna...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Nussikan
·
M
Övr. Katt nu har min lilla snart ettåriga norska skogskatt börjat löpa. tanken e att ställa ut henne till sommaren och efter det ta iaf en kull...
Svar
8
· Visningar
2 278
Senast: Snuffsan
·
Övr. Katt "Kastade" ihop en liten film om våra kissar, den är nog inte världens roligaste video... Men, men, håll till godo... Söta va...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Black
·
Övr. Katt Dom kan fortfarande hålla sams... Hur vanligt är det att 2 okastrerade hankatter kan samsas så här i vuxen ålder... Junior...
Svar
17
· Visningar
1 210
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag har lite problem med katten vi tar hand om just nu. Han använder inte klöspelaren utan soffan och datorstolen. :crazy: Har prövat...
Svar
9
· Visningar
1 366
Senast: mandalaki
·
L
Övr. Katt inatt när jag skulle åka ut till kolikhästen lyckades tydligen katten ta sig ut. märkte inte det förräns i morse vid halv åtta. har...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: saila
·
S
Övr. Katt Hej! Jag har två tiomånaders katter (syskon). De har under hela sitt liv ätit RCs mat för kattungar (baby fram till fyra mån och så... 2
Svar
24
· Visningar
2 415
Senast: Sol
·
D
Övr. Katt Vad äter era katter för lustiga eller extra saker? Dvs vad gillar de utöver vanlig kattmat.;) :smirk: Har träffat på katter som gör... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 492
Senast: simpe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?