Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Idag har åkt hem till mina föräldrar (=får träffa mina katter igen :love: ) Jag har två hankatter varav ena är kastrerad och är hemma...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Kivina
·
Övr. Katt okej, ett problem.. va är det bästa sättet när man ska ta bort vildkatter?
Svar
11
· Visningar
2 493
Senast: saila
·
Övr. Katt Efter lång väntan är han nu här, S*Moster Målas Paradis Oscar! Vi hämtade honom i går och han har acklimatiserat sig mycket bra...
2
Svar
31
· Visningar
1 728
Senast: Magica
·
C
Övr. Katt Ja, kattskrället tror nog att han är en människa .. Annat kan man väl inte säga efter att ha sett dessa bilder? :angel...
Svar
12
· Visningar
1 103
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Jag letar efter en allergivänlig katt. Vet att alla inte tål alla dessa katter, kanske inte någon av dem. Var hemma jos en jättebra...
Svar
3
· Visningar
2 005
Senast: aramis
·
Övr. Katt Hittade en av kattungarna apatisk och allmänt jättehängig, trodde först att det var någon hemsk sjukdom... Såg att han hade drägglat...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 139
Senast: Loura
·
T
Övr. Katt Har en katt här som har fått för sig att kissa i en av mina soffor. han kissar ingen annanstans förutom i just den soffan och i sin...
Svar
5
· Visningar
1 158
Senast: dotzie
·
Övr. Katt Idag för första gången sen vi tog hem Molle så kom han och la sig i mitt knä och sov, heeelt frivillig! :love: :love: :banana: :bump...
Svar
9
· Visningar
924
Senast: Sastra
·
D
Övr. Katt Här ser ni en katt som för 1,5 år sedan var så rädd för hunden att han praktisk taget klättrade på tapeten för att komma undan. Visst...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Jag adopterade för ca 7mån (kanske mer) en katt från ett djurhem. Hon blev hittad ute bland bilar utanför ett ålderdomshem. Hon va...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: DancingFox
·
Övr. Katt i fredags när min ena kisse kom in så hängde hans svans bara slak... har ingen aning om vad som hänt... var i dag till veterinär o...
Svar
7
· Visningar
2 840
Senast: Rebecka83
·
Övr. Katt Ikväll är det katter på tv. Det här är vad det kommer handla om http://www.expressen.se/index.jsp?a=889490 vad tycker ni?
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Våran katt kastrerades i tisdags, hon mådde jättebra efter och var precis som vanligt. Såret ser jättefint ut och sitter på sidan av...
2
Svar
23
· Visningar
16 830
Senast: verrdogan
·
A
Övr. Katt Idag har vi fått gråstarr konstaterat på vår lilla katthona Smulan. Vi ska på återbesök om ungefär ett halvår när hon är färdigvuxen...
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: Harvester
·
Övr. Katt Konstig rubrik, men mina katter ser drogade ut. Dom kastrerades för några timmar sen, (runt 16.30) Och dom går omrking på golvet som om...
Svar
8
· Visningar
963
·
Z
Övr. Katt :eek: :eek: Fler modeller finns här http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/index.html
2 3
Svar
56
· Visningar
3 716
Senast: Kat
·
Övr. Katt För en vecka sedan (mån) tog jag hem en till katt. Jag har sedan tidigare en hittekatt (sen okt/nov) som första tiden var dålig i magen...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Vi ska antagligen flytta ut till hus ute på landet från lägenhet i stan!! :bump: :) Jätte kul!! Men det som jag är mest fundersam över...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: cerrox
·
Övr. Katt han har fått namnet Whizkey istället eftersom han blev så fascinerad av en whiskeyflaska när han kom :rofl: :rofl: Han är nu 11...
Svar
5
· Visningar
945
·
Övr. Katt Ni kanske sett reklamen eller läst om kattkritik mot olika raser, tex. perser? I programmet som sänds på torsdag 22/2 kl. 22.00 kommer...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 138
Senast: dotzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV