Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

G
Övr. Katt Hur gammal kan igentligen en katt bli? jag fick min katt när jag va ca; 4år gammal och nu är jag 14 alltså är min katt 10år men hur...
Svar
19
· Visningar
1 320
Senast: mizz_beauty
·
Övr. Katt I fredags fyllde gammelkattungen 14 (och matte glömde givetvis bort att säga grattis :o ) Han har under det senast året åldrats lite...
Svar
18
· Visningar
1 064
Senast: Bansan
·
Övr. Katt Är det problematiskt att sammanföra vuxna katter (raskatter, Devon rex) med en vuxen hund (jakthund, tax)? Finns det nån speciell taktik...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: Yrja
·
C
Övr. Katt Tänkte bara höra när ni ungefär brukar boka tid för vaccinering? Hur lång tid innan? I mitten av april är det ett år sedan min katt...
Svar
6
· Visningar
749
Senast: Sol
·
Övr. Katt När min damphanne inte får tillräckligt med uppmärksamhet och matte inte hör när han ropar ställer han sig helt enkelt på bakbenen och...
Svar
6
· Visningar
772
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Marwin som sitter och tittar på hästhoppning. Jagade hästarna med tassen sedan men dom korten blev väldigt suddiga...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: et_flickan
·
Övr. Katt Hur utvisar sig diabetes hos katt? Jag misstänker att min katt har det,men vet inte om symptomen är desamma för katter som för...
Svar
7
· Visningar
13 477
Senast: Mietzekatze
·
T
Övr. Katt När vi ändå pratar om avelsrestriktioner på en annan tråd kan vi ju ta upp det här: Ja, alla vet väl vad matadoravel är får något (en...
Svar
7
· Visningar
1 392
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Kom hem och trodde han mist sitt öga. Det var alldeles rött och han nyser (rinner ej i näsan) ser ut som en inflamation i hela ögat, han...
Svar
10
· Visningar
1 109
Senast: Magica
·
Övr. Katt ....Ja, vad är normal vikt för en vanlig huskatt på 3 månader? Whizkey väger ca 1.800 gr, är det lite eller mycket?
Svar
3
· Visningar
8 092
Senast: Sol
·
Övr. Katt Igår fick jag veta av en nära vän att en tjej(min kompis känner inte vederbörande..) har en katt som fått ungar, de är nu 3 veckor men...
Svar
7
· Visningar
2 102
Senast: cassy
·
Y
Övr. Katt Idag var Ynthe inne på premiärtur på nya djuraffären här på orten, först och främst för att titta på en ny transportbur till min... 2
Svar
39
· Visningar
3 386
Senast: Nussikan
·
C
Övr. Katt Titus som kom från katthem som omplacerades hos mig i oktober förra året? Han var en ganska olycklig, rädd och försynt kisse till en... 2
Svar
27
· Visningar
1 793
Senast: Caltha
·
R
Övr. Katt Min katt bits när han blir busig. När man tar i honom alltså anfaller han handen/armen och biter. Han verkar inte arg utan snarare...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Nu när snöovädret har kommit är inte min treåriga kastrerade hankatt inte så glad för att gå ut. Han brukar tidigare vintrar ova väldigt...
Svar
8
· Visningar
1 251
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Min dampkatt Spot sitter ofta och sover, fler som har sittsovare? Tror inte att han gillar att sova för han sover väldigt lite för att...
Svar
1
· Visningar
1 093
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Va iväg å kastrerade 2 av mina töser idag. Den ena gick de hur bra som hellst med. Men den andra hittade han ingen livmoder på. Vände... 2
Svar
37
· Visningar
3 336
Senast: snurpe
·
R
Övr. Katt Så, nu har det hänt. Det sa bara pang och jag det var kärlek direkt :o. En svarthårig skönhet, urgullig och helt underbar :love: 2
Svar
25
· Visningar
2 122
Senast: relish
·
K
Övr. Katt Nu börjar vi fundera på att inskaffa en katt till. Vi har nu en stor 10 årig hane kastrerad. Men vad för katt ska vi sikta in oss på? en...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31