Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Senare i vår ska jag vara fodervärd åt en katt vars matte ska jobba utomlands ett tag. Vad ska jag tänka på? Katten är försäkrad och...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: TesseToken
·
C
Övr. Katt hej hej! har precis skaffat en ny katt här hemma. har en katt på snart 1 år,skaffade en till nu om e jämngammal typ.båda är kastrerade...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: TesseToken
·
M
Övr. Katt Då vi har fyra katter i huset och bor nära en stor väg så tillåts dom bara vara ute i vårat sällskap när vi är hos mor och far. Katterna...
Svar
19
· Visningar
6 115
Senast: M-Meduza
·
Z
Övr. Katt Kan bara inte låta bli dom är ju bara så:D :love: :love: :love: :rofl: Ser bekvämt ut:love:
Svar
2
· Visningar
820
Senast: dragonlady
·
B
Övr. Katt Stallkatten Lasse är en ängel nu, bara 14 veckor gammal. I torsdags när vi ridit stog jag och lindade upp benlindor ca 2 m från hästen... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 415
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Varför gör de det? Är det typ likadant som om att de sträcker på sig? Min katt brukar oftast göra så när man klappar honom så han kramar...
Svar
6
· Visningar
1 489
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Upptäkte i dag att någon av dem tuggar ganska flitigt på min aloe barbadensis planta. Tankar väcktes i mitt huvud, finns det någon...
Svar
6
· Visningar
7 112
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt I går morse rullade bilen 05.00 från gårdsplanen med destination Tierp! Efter lite vägtrubbel kunde vi äntligen checka in och göra oss...
Svar
14
· Visningar
1 047
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Vår sibirhanne 9 månader gammal har börjat bete sig som en obstinat tonåring! Ena stunden kan han ligga o gosa i knät för att i nästa...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: Bubbaz
·
M
Övr. Katt Jag vill se bilder!!:love: Detta är mitt bidrag. Min lilla Vanilla som jag var och hämtade för snart ett år sedan hos Timedas:bump...
Svar
2
· Visningar
1 156
Senast: JustME83
·
Övr. Katt vad ska man tänka på då? för honkatt.. ska ringa och boka tid snart hade jag tänkt, men det vore bra att veta lite vad man ska tänka på...
Svar
3
· Visningar
606
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Min ena katt har rätt mycket mask. Avmaskade honom + den lille med Drontal nu för två veckor sedan. När ska man avmaska igen för att få...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Mandis3n
·
S
Övr. Katt Hej Jag såg en vit mask i pälsen just vid rumpan på min katt ca 1,5cm. Vilket medel ska jag avmaska med. Katten avmaskades hos...
Svar
1
· Visningar
2 023
Senast: Mandis3n
·
C
Övr. Katt Jag har varit på utställning för första gången med min perser kastrat kille. Han fick bedömningen Ex 1 CAP av den norska domaren. Vad...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Upptäckte igår att han "flickade" med öronen och kliade sej, tänkte inte mer på det men idag är det värre. Han verkar uppenbarligen...
Svar
5
· Visningar
858
Senast: aiquen
·
V
Övr. Katt Någon :angel: Det är tänkt att två kära människor ska bli sambos :idea: :D , men då innefattar ju den nya konstellationen fyra katter...
Svar
1
· Visningar
591
Senast: caballera
·
Övr. Katt Jag funderar på att börja BARF:a min katt, men jag känner att jag vet för lite för att kunna komma igång. Så här kommer några frågor (de...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Mietzekatze
·
Övr. Katt Ja precis som rubriken säger... NU har Diggers fästmö Tussan äntligen kommit.... Hon kom igår vid lunch, och går redan på...
Svar
4
· Visningar
677
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag bor på landet och har redan en honkatt på 11 månader. Hon är steriliserad sedan 5 månader tillbaks. Nu har jag fått ta emot min...
Svar
1
· Visningar
573
Senast: Zith
·
Övr. Katt Fanns en sån inne på hund så då tyckte jag att vi kan ha en här åxå :) Här är en bild på mej å min lilla Kattis. [/IMG] 2
Svar
34
· Visningar
1 691
Senast: verrdogan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka