Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ....Ja, vad är normal vikt för en vanlig huskatt på 3 månader? Whizkey väger ca 1.800 gr, är det lite eller mycket?
Svar
3
· Visningar
8 039
Senast: Sol
·
Övr. Katt Igår fick jag veta av en nära vän att en tjej(min kompis känner inte vederbörande..) har en katt som fått ungar, de är nu 3 veckor men...
Svar
7
· Visningar
2 093
Senast: cassy
·
Y
Övr. Katt Idag var Ynthe inne på premiärtur på nya djuraffären här på orten, först och främst för att titta på en ny transportbur till min...
2
Svar
39
· Visningar
3 291
Senast: Nussikan
·
C
Övr. Katt Titus som kom från katthem som omplacerades hos mig i oktober förra året? Han var en ganska olycklig, rädd och försynt kisse till en...
2
Svar
27
· Visningar
1 782
Senast: Caltha
·
R
Övr. Katt Min katt bits när han blir busig. När man tar i honom alltså anfaller han handen/armen och biter. Han verkar inte arg utan snarare...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Nu när snöovädret har kommit är inte min treåriga kastrerade hankatt inte så glad för att gå ut. Han brukar tidigare vintrar ova väldigt...
Svar
8
· Visningar
1 248
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Min dampkatt Spot sitter ofta och sover, fler som har sittsovare? Tror inte att han gillar att sova för han sover väldigt lite för att...
Svar
1
· Visningar
1 058
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Va iväg å kastrerade 2 av mina töser idag. Den ena gick de hur bra som hellst med. Men den andra hittade han ingen livmoder på. Vände...
2
Svar
37
· Visningar
3 321
Senast: snurpe
·
R
Övr. Katt Så, nu har det hänt. Det sa bara pang och jag det var kärlek direkt :o. En svarthårig skönhet, urgullig och helt underbar :love:
2
Svar
25
· Visningar
2 114
Senast: relish
·
K
Övr. Katt Nu börjar vi fundera på att inskaffa en katt till. Vi har nu en stor 10 årig hane kastrerad. Men vad för katt ska vi sikta in oss på? en...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Haukur
·
Övr. Katt I dag blev vi tyvärr tvugna att besöka veterinären med lille Oscar. Han fick vätska genom dropp och således är hudbariären bruten...
Svar
12
· Visningar
1 049
N
Övr. Katt Min lille Eskil har blivit en stor kisse. Men han är lika lekfull för det! Han började redan som liten bära runt på saker, hämta saker...
Svar
5
· Visningar
814
Senast: NiraK
·
W
Övr. Katt Något fruktansvärt har hänt idag.... Skulle lägga i en tvätt, öppnar luckan ........därinne ligger vår fina goa snälla...
2
Svar
33
· Visningar
2 513
Senast: Nellie
·
Övr. Katt Vad är viktigt att tänka på innan och efter? / Sorbe vars katt ska bli av med sina ägodelar på onsdag är det tänkt.
Svar
17
· Visningar
1 359
Senast: em76
·
Övr. Katt Nytagna bilder, är dom inte söta :angel: :angel: :D
Svar
19
· Visningar
970
Senast: perfect
·
K
Övr. Katt Randig med svarta tofsar på öronen. Fin i pälsen. Lite skygg men accepterar min närvaro snarare än att springa iväg. Inte speciellt...
Svar
1
· Visningar
1 154
Senast: veronican
·
D
Övr. Katt Hej! Vi har en cornish rex på 7 månader, vi har alltid haft kattlådan på övervåningen men pga att vi nu bygger om vill vi flytta den...
Svar
1
· Visningar
2 337
Senast: M-Meduza
·
M
Övr. Katt Lutar just nu åt att jag ska kastrera min snart ett åriga norska honkatt.. tar emot för jag hade tänkt ställa ut henne o ta kattungar...
Svar
5
· Visningar
1 255
Senast: M-Meduza
·
S
Övr. Katt Brukar ni få klorna klippta på era katter eller inte? Själv klipper jag inte mina katters klor eftersom jag tror att de sköter klovården...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 634
Senast: TesseToken
·
Övr. Katt Vi har en hankatt på ca 5-6 år som jag länge funderat på vilken ras det kan vara? Jag har mina förslag men säger inte dom fören ni...
2
Svar
21
· Visningar
1 448
Senast: Malin L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV