Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ja, precis som rubriken säger har jag en väldigt börbannad honkatt hemma. Molly som den lilla tjejen heter, är en birma på 2,5 år...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt kan man avmaska en dräktig katt? och vad är de första tecken de visar om de är dräktiga?
Svar
1
· Visningar
6 881
Senast: Sol
·
R
Övr. Katt Ja, min lilla nya älskling på runt 3 bast vill bara kjella. Är detta något man bara ska ta eller ska man försöka hitta på nya lekar och...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: Renkött
·
Övr. Katt Min lilla vildkatta har en konstig och ganska jobbig hobby. Hon är stallkatt från början men bor nu inne med mina två andra missar som...
2
Svar
20
· Visningar
4 494
Senast: Irish cob
·
N
Övr. Katt Har en 75% periserhona här hemma. O hon tycks lida av samma sak som många andra persier där ute lider av. Iaf de jag sett. Dvs lite...
Svar
9
· Visningar
2 720
Senast: Irish cob
·
Övr. Katt Vad vågar man ge en misse med FLUTD? Han tycker inte burkmat är särskilt god (matvägrar allt som oftast). Torrfoder (Hills urinary)...
Svar
3
· Visningar
905
·
Z
Övr. Katt Jag har fått ta över en kastrerad honkatt som är rent ut sagt helt för jävlig på att klösa på tygmöbler & mattor. Jag kan inte klippa av...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Vår kattgubbe på 11 år har blivit lös i magen. Vi vet inte riktigt hur länge det pågått eftersom han i vanliga fall gör sina behov...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Sedna
·
C
Övr. Katt Vet inte vad jag ska göra. Jag har 5 katter, 2 honor och 3 hanar var av 2 är kastrerade. Nu har de 2 kastrerade hanarna gaddat i...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt våra katter går ofta ute, med halsband. igår hade dom hittat en kompis - en stor hankatt med såriga öron samt huden bakom öronen. såren...
Svar
7
· Visningar
1 213
Senast: Harvester
·
G
Övr. Katt Hur gammal kan igentligen en katt bli? jag fick min katt när jag va ca; 4år gammal och nu är jag 14 alltså är min katt 10år men hur...
Svar
19
· Visningar
1 312
Senast: mizz_beauty
·
Övr. Katt I fredags fyllde gammelkattungen 14 (och matte glömde givetvis bort att säga grattis :o ) Han har under det senast året åldrats lite...
Svar
18
· Visningar
1 061
Senast: Bansan
·
Övr. Katt Är det problematiskt att sammanföra vuxna katter (raskatter, Devon rex) med en vuxen hund (jakthund, tax)? Finns det nån speciell taktik...
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: Yrja
·
C
Övr. Katt Tänkte bara höra när ni ungefär brukar boka tid för vaccinering? Hur lång tid innan? I mitten av april är det ett år sedan min katt...
Svar
6
· Visningar
742
·
Övr. Katt När min damphanne inte får tillräckligt med uppmärksamhet och matte inte hör när han ropar ställer han sig helt enkelt på bakbenen och...
Svar
6
· Visningar
765
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Marwin som sitter och tittar på hästhoppning. Jagade hästarna med tassen sedan men dom korten blev väldigt suddiga...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: et_flickan
·
Övr. Katt Hur utvisar sig diabetes hos katt? Jag misstänker att min katt har det,men vet inte om symptomen är desamma för katter som för...
Svar
7
· Visningar
13 471
Senast: Mietzekatze
·
T
Övr. Katt När vi ändå pratar om avelsrestriktioner på en annan tråd kan vi ju ta upp det här: Ja, alla vet väl vad matadoravel är får något (en...
Svar
7
· Visningar
1 379
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Kom hem och trodde han mist sitt öga. Det var alldeles rött och han nyser (rinner ej i näsan) ser ut som en inflamation i hela ögat, han...
Svar
10
· Visningar
1 097
Senast: Magica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt