Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Någon som kommer på några som helst stressbeteenden eller beteendestörningar hos katt? Har katter ens några typiska sådana. Jag kommer...
Svar
15
· Visningar
2 622
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Om knappt tre veckor får jag hämta hem två Maine coonbebisar:bump: Jag längtar ihjäl mig snart! Har en massa praktiska saker som ska...
Svar
15
· Visningar
1 079
Senast: LadySara
·
Övr. Katt jag får inte tag i någon av djurklinikerna här i närheten så kanske ni kan svara? det är alltså kostnaden för kastration på blå...
Svar
2
· Visningar
2 558
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt Börjar fundra på om monstret har lite dålig koordination... Hon är fortfarande inte tam (:o) men kommer gärna och luktar på fingrarna å...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: Haukur
·
F
Övr. Katt Hejsanhoppsan! Jag har en jättesöt liten misse som kan en massa olika konster! Jag har börjat få idétorka så nu undrar jag ifall någon...
Svar
19
· Visningar
1 876
Senast: Findy Lee
·
Z
Övr. Katt Lite för den som känner för att vrida sig av skratt http://www.dropline.net/cats/
Svar
2
· Visningar
668
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Min 25 åriga norska skogskatt:love: Lukas på taket Sötnosen Lukas vill in Lukas Söt På väg in
Svar
9
· Visningar
857
Senast: Phocahontas
·
Övr. Katt Å mina katter har börjat vara ute på nätterna. Matte gillar inte det. :crazy: :D Skaffade hund relativt nyligen, och första nätterna...
Svar
3
· Visningar
631
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt önskas! Är ragdollen mer utsatta för diverse njurfel och liknande än vad huskatterna är? Är ju nu äntligen i kattköpartagen och...
Svar
9
· Visningar
7 648
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Så alla kattfantaster, hur många katter har ni? Va har ni för kissar och va gör ni med dom. Hur många katter kan man ha innan man blir... 2
Svar
25
· Visningar
2 012
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Satt och tittade på bilder på Yoga, gamla bilder mest. Har tyvärr inte så många från hennes uppväxt men såg att hon verkligen har...
Svar
10
· Visningar
1 773
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Ni med astmakatter, har ni märkt att era kissar blir bättre i astman under vissa årstider? Min bosse fick sin diagnos i höstas och har...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: nellie96
·
Z
Övr. Katt Eftersom hon gillar att ligga på tangentbordet så är jag säker på att hon kommer att läsa detta så: GRATTIS PÅ 15ÅRS DAGEN MYSTIC...
Svar
6
· Visningar
913
Senast: Zilver
·
Övr. Katt varför det på katter alltid står ett S* framför uppfödarens namn och kattens namn? Jag har ännu inte lyckats fundera ut detta :smirk...
Svar
8
· Visningar
1 245
Senast: palle
·
Övr. Katt Sådär lagom mycket som en kastrat nu kan göra. Varje morgon sitter hon nedanför sängen och skriker på mig. Hon hoppar upp, lägger sig...
Svar
14
· Visningar
886
Senast: Cheeserica
·
C
Övr. Katt Jag undrar med hur många dagar emellan en honkatt löper? Om man precis missat ett löp finns det då möjlighet för veterinären att...
Svar
4
· Visningar
740
Senast: Sassy
·
Svar
12
· Visningar
1 014
Senast: Sorbe
·
F
Övr. Katt Vad ska jag göra? Vi ha(de)r två katter hos min pappa. men en av dom dog (blev på körd nyligen :'/ ) nu vill pappa avliva den andra för...
Svar
4
· Visningar
683
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Hur lång tid tar det att förbereda en katt för utlandsflytt och vad behövs och hur går det till? Jag vet att katterna måste vara...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: Harvester
·
M
Övr. Katt :crazy: ska strax åka in med min lilla norska hona.. Är faktist lite orolig. Hon själv är bara hungrig. Tuggar på mina fingrar...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: M-Meduza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka