Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt vad ska man tänka på då? för honkatt.. ska ringa och boka tid snart hade jag tänkt, men det vore bra att veta lite vad man ska tänka på...
Svar
3
· Visningar
605
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Min ena katt har rätt mycket mask. Avmaskade honom + den lille med Drontal nu för två veckor sedan. När ska man avmaska igen för att få...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Mandis3n
·
S
Övr. Katt Hej Jag såg en vit mask i pälsen just vid rumpan på min katt ca 1,5cm. Vilket medel ska jag avmaska med. Katten avmaskades hos...
Svar
1
· Visningar
2 020
Senast: Mandis3n
·
C
Övr. Katt Jag har varit på utställning för första gången med min perser kastrat kille. Han fick bedömningen Ex 1 CAP av den norska domaren. Vad...
Svar
2
· Visningar
592
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Upptäckte igår att han "flickade" med öronen och kliade sej, tänkte inte mer på det men idag är det värre. Han verkar uppenbarligen...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: aiquen
·
V
Övr. Katt Någon :angel: Det är tänkt att två kära människor ska bli sambos :idea: :D , men då innefattar ju den nya konstellationen fyra katter...
Svar
1
· Visningar
579
Senast: caballera
·
Övr. Katt Jag funderar på att börja BARF:a min katt, men jag känner att jag vet för lite för att kunna komma igång. Så här kommer några frågor (de...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Mietzekatze
·
Övr. Katt Ja precis som rubriken säger... NU har Diggers fästmö Tussan äntligen kommit.... Hon kom igår vid lunch, och går redan på...
Svar
4
· Visningar
672
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag bor på landet och har redan en honkatt på 11 månader. Hon är steriliserad sedan 5 månader tillbaks. Nu har jag fått ta emot min...
Svar
1
· Visningar
573
Senast: Zith
·
Övr. Katt Fanns en sån inne på hund så då tyckte jag att vi kan ha en här åxå :) Här är en bild på mej å min lilla Kattis. [/IMG]
2
Svar
34
· Visningar
1 688
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Hur långt före ska katten avmaskas innan den ska vaccineras?
Svar
2
· Visningar
616
Senast: Fiffi1
·
Övr. Katt Nu ska vi leka en liten lek! Find the cat! Jag börjar;)
2 3
Svar
51
· Visningar
4 203
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Vilket strö i toaletten är mest lämpligt för en katt med astma? Finns det kattsand som dammar extra lite eller är det bäst att välja en...
Svar
6
· Visningar
3 732
Senast: moonlightgarden
·
M
Svar
22
· Visningar
1 542
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt ..Och alla andra som inte ger torrfoder. Vad har ni för utfodringstider, bestämda? Hur många givor per dygn? Har katten tillgång på...
Svar
6
· Visningar
967
Senast: Caltha
·
C
Övr. Katt Fick hem en helvild Kisseunge idag.. Då menar jag VERKLIGEN helvild :devil: Energin i tetraförpackningen heter BOSSE ! :rofl...
Svar
15
· Visningar
1 509
Senast: plymen
·
Övr. Katt Underbara, klantiga & skitroliga katter :rofl:
2
Svar
24
· Visningar
1 967
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Har tagit en "massa" bilder på mina katter. Den röda heter Fridolf, den gråa heter semlan. Dock är alla bilder tagna med mobilen...
Svar
4
· Visningar
668
Senast: ii-ssa
·
Övr. Katt Vi ska släppa ihop våra katter nu har vi tänkt, eller bestämt oss för att göra rättare sagt. Efter tips jag fick i tidigare tråd har...
Svar
7
· Visningar
702
Senast: domino
·
Övr. Katt Vi har en 10 mån okastrerad hane. Mitt ex och jag hade två katter, en kastrerad hane och en ster. hona. Han har en sen en tid hotat att...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Lindon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt