Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Satt och tittade på bilder på Yoga, gamla bilder mest. Har tyvärr inte så många från hennes uppväxt men såg att hon verkligen har...
Svar
10
· Visningar
1 736
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Ni med astmakatter, har ni märkt att era kissar blir bättre i astman under vissa årstider? Min bosse fick sin diagnos i höstas och har...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: nellie96
·
Z
Övr. Katt Eftersom hon gillar att ligga på tangentbordet så är jag säker på att hon kommer att läsa detta så: GRATTIS PÅ 15ÅRS DAGEN MYSTIC...
Svar
6
· Visningar
910
Senast: Zilver
·
Övr. Katt varför det på katter alltid står ett S* framför uppfödarens namn och kattens namn? Jag har ännu inte lyckats fundera ut detta :smirk...
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: palle
·
Övr. Katt Sådär lagom mycket som en kastrat nu kan göra. Varje morgon sitter hon nedanför sängen och skriker på mig. Hon hoppar upp, lägger sig...
Svar
14
· Visningar
875
Senast: Cheeserica
·
C
Övr. Katt Jag undrar med hur många dagar emellan en honkatt löper? Om man precis missat ett löp finns det då möjlighet för veterinären att...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: Sassy
·
Svar
12
· Visningar
1 006
Senast: Sorbe
·
F
Övr. Katt Vad ska jag göra? Vi ha(de)r två katter hos min pappa. men en av dom dog (blev på körd nyligen :'/ ) nu vill pappa avliva den andra för...
Svar
4
· Visningar
681
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Hur lång tid tar det att förbereda en katt för utlandsflytt och vad behövs och hur går det till? Jag vet att katterna måste vara...
Svar
1
· Visningar
639
Senast: Harvester
·
M
Övr. Katt :crazy: ska strax åka in med min lilla norska hona.. Är faktist lite orolig. Hon själv är bara hungrig. Tuggar på mina fingrar...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Senare i vår ska jag vara fodervärd åt en katt vars matte ska jobba utomlands ett tag. Vad ska jag tänka på? Katten är försäkrad och...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: TesseToken
·
C
Övr. Katt hej hej! har precis skaffat en ny katt här hemma. har en katt på snart 1 år,skaffade en till nu om e jämngammal typ.båda är kastrerade...
Svar
5
· Visningar
787
Senast: TesseToken
·
M
Övr. Katt Då vi har fyra katter i huset och bor nära en stor väg så tillåts dom bara vara ute i vårat sällskap när vi är hos mor och far. Katterna...
Svar
19
· Visningar
6 101
Senast: M-Meduza
·
Z
Övr. Katt Kan bara inte låta bli dom är ju bara så:D :love: :love: :love: :rofl: Ser bekvämt ut:love:
Svar
2
· Visningar
817
Senast: dragonlady
·
B
Övr. Katt Stallkatten Lasse är en ängel nu, bara 14 veckor gammal. I torsdags när vi ridit stog jag och lindade upp benlindor ca 2 m från hästen...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 404
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Varför gör de det? Är det typ likadant som om att de sträcker på sig? Min katt brukar oftast göra så när man klappar honom så han kramar...
Svar
6
· Visningar
1 469
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Upptäkte i dag att någon av dem tuggar ganska flitigt på min aloe barbadensis planta. Tankar väcktes i mitt huvud, finns det någon...
Svar
6
· Visningar
7 082
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt I går morse rullade bilen 05.00 från gårdsplanen med destination Tierp! Efter lite vägtrubbel kunde vi äntligen checka in och göra oss...
Svar
14
· Visningar
1 029
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Vår sibirhanne 9 månader gammal har börjat bete sig som en obstinat tonåring! Ena stunden kan han ligga o gosa i knät för att i nästa...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Bubbaz
·
M
Övr. Katt Jag vill se bilder!!:love: Detta är mitt bidrag. Min lilla Vanilla som jag var och hämtade för snart ett år sedan hos Timedas:bump...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: JustME83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama