Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har två huskatter, kastrerade honor som får lov att gå ut 1-3 gånger i veckan några timmar per gång. Utan koppel eller tillsyn...
Svar
5
· Visningar
1 398
Övr. Katt Idag har vi varit på utställning i Göteborg. Lillen skötte sig som vanligt exemplariskt och blev bästa ungdjur kat. II! :love: Damen var... 2
Svar
20
· Visningar
1 550
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Någon som vill vara med och sponsra? :angel: På bedömningsedlarna från i går kan jag på rusties utläsa "No coat at the moment, to...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: MissFideli
·
N
Övr. Katt Jag kan inte mycket om katter så inga dumförklaringar tack=) Min svägerska har två katter, kastrerade honor. dom är snart ett år båda...
Svar
10
· Visningar
1 255
Övr. Katt Abbie är jätterädd för dammsugaren, har alltid varit. Inte så hon får panik och rusar utan så att hon blockerar sig och stirrar in i...
Svar
10
· Visningar
857
·
Övr. Katt Jag har sökt lite på detta ämne, men hittade inte riktigt den information jag var ute efter. Vi har två 4.5 åriga Norska Skogkatter...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Tessan68
·
M
Övr. Katt Är det ngn här som har en katt permanent eller stöd från KKS? Hur har det fungerat?
Svar
6
· Visningar
1 153
Senast: Trissa
·
Övr. Katt Glömt bort att min kompis tog bilder på oss då, så här kommer dom nu något sent. Den glada tjejen i rosa tröja är undertecknad och den... 2
Svar
32
· Visningar
1 854
·
Övr. Katt Misstänker starkt att stallkatten är dräktig (ja jag har slarvat med p-pillren...). Det är ingen direkt katastrof eftersom det finns rum...
Svar
11
· Visningar
4 158
Senast: Popplin
·
Övr. Katt Har en gård med åtta katter som får gå ut och in som dom vill med kattluckor till alla utrymmen ute och i två dörrar in. Fyra av dom är...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: Popplin
·
Övr. Katt Så här såg Junior ut dagen efter att Diggers fästmö Tussan kommit... ev. storbilds varning :angel:
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Heulwen
·
E
Övr. Katt Hej har bestämmt mig för att skaffa kisse, eller ja jag har funderat på det länge o kommer nog fundera ytterligare, men jag skulle bara...
Svar
9
· Visningar
4 067
Senast: loveponies
·
Övr. Katt våren är här, dags att plocka fram kameran och fota katterna! jag satt på verandan och fotade det här idag; länkar för de var nog...
Svar
8
· Visningar
870
Övr. Katt http://www.b3ta.hnldesign.nl/index.php?list=4&page=all
Svar
2
· Visningar
2 366
Senast: Zilver
·
Övr. Katt Vad händer? Etologisk förklaring? http://www.compfused.com/directlink/4656/
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Sammet
·
Övr. Katt och dessutom försvunnen. Igår kom min pappa hem och sa att han hade sett min ena katt trebent, något hade hänt med det ena bakbenet... 2
Svar
32
· Visningar
1 668
Senast: Ylva86
·
J
Övr. Katt För några månader sedan fick jag och min sambo en kattunge på 12 veckor, han var jätte söt och en bondkatt. Han hade inga vaccinationer...
Svar
10
· Visningar
1 176
·
S
Övr. Katt Har ingen katt men är lite nyfiken om hur p-piller för katter funkar. Ger man dem ett piller varje dag eller? Tänkte min förra katt var...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min långhåriga kisse är väldigt känslig, hon saknar underhudsfett (ändå fri tillgång till mat, hon äter nästan bara 'för syns skull')...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: plymen
·
C
Övr. Katt Jag undrar litegrann om "slutstorleken", alltså storleken på en färdigvuxen katt, kan variera med vad den äter för mat? För Elsa är...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Calenfiriel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrera tik med titthål
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025