Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt med risk för att verka helt puckad.. men har kattkillar "tuttar"? har aldrig funderat på den saken innan, förrens nu när vi fått hem...
Svar
9
· Visningar
13 592
Senast: Ledin
·
Övr. Katt Jag har en väldigt, väldigt långhårig katthane som fäller extremt mycket. Vi får dammsuga en till flera gånger om dagen. :crazy: Det...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: Ledin
·
C
Övr. Katt Är det okej att para en SVERAK registrerad honkatt med en IDP hane och ändå få avkommorna registrerbara i SVERAK? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu kommer det nya bilder på Molle igen! Hoppas ingen misstycker. Klicka på bilden för att få se resten! Han är snart ett...
Svar
17
· Visningar
1 004
Senast: aneka
·
Övr. Katt Ficj ju hem en snygging för nån dag sen. MIn nya fina Benhal grabb! Men ja tycker att han är lite smal å nätt. Va tycker ni att ja ska...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Finns någon spray man kan spraya på tex soffor som gör att katten inte klöser sönder den:confused: Nisse håller på att förstöra en fin...
Svar
1
· Visningar
696
E
Övr. Katt Tider går fort som s***n Oasis har hunnit fylla nio månader och Bruce är 8,5 månad. Så här söta var vi när vi var små: Oasis...
Svar
3
· Visningar
746
Övr. Katt Är det någon på denna jord (sajt) som vet var man kan får tag på en chokladbrun katt helfärgad, gärna persier, men vilken ras som helst.PLZ
Svar
4
· Visningar
1 655
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Mina katter älskar allt som luktar häst, tog med mig hästens vintertäcken hem idag och nu så ligger det fyra st katter nedbäddade bland...
Svar
4
· Visningar
930
Övr. Katt Bildbevis: Proppen ligger å njuter av den trevligt, lungna och rogivande dagen Helt plötsligt kommer den hänsynslösa...
2
Svar
32
· Visningar
2 059
Senast: Cheeserica
·
C
Övr. Katt Någon som kommer på några som helst stressbeteenden eller beteendestörningar hos katt? Har katter ens några typiska sådana. Jag kommer...
Svar
15
· Visningar
2 610
·
Övr. Katt Om knappt tre veckor får jag hämta hem två Maine coonbebisar:bump: Jag längtar ihjäl mig snart! Har en massa praktiska saker som ska...
Svar
15
· Visningar
1 074
Senast: LadySara
·
Övr. Katt jag får inte tag i någon av djurklinikerna här i närheten så kanske ni kan svara? det är alltså kostnaden för kastration på blå...
Svar
2
· Visningar
2 548
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt Börjar fundra på om monstret har lite dålig koordination... Hon är fortfarande inte tam (:o) men kommer gärna och luktar på fingrarna å...
Svar
2
· Visningar
625
Senast: Haukur
·
F
Övr. Katt Hejsanhoppsan! Jag har en jättesöt liten misse som kan en massa olika konster! Jag har börjat få idétorka så nu undrar jag ifall någon...
Svar
19
· Visningar
1 864
Senast: Findy Lee
·
Z
Övr. Katt Lite för den som känner för att vrida sig av skratt http://www.dropline.net/cats/
Svar
2
· Visningar
661
·
Övr. Katt Min 25 åriga norska skogskatt:love: Lukas på taket Sötnosen Lukas vill in Lukas Söt På väg in
Svar
9
· Visningar
854
Senast: Phocahontas
·
Övr. Katt Å mina katter har börjat vara ute på nätterna. Matte gillar inte det. :crazy: :D Skaffade hund relativt nyligen, och första nätterna...
Svar
3
· Visningar
629
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt önskas! Är ragdollen mer utsatta för diverse njurfel och liknande än vad huskatterna är? Är ju nu äntligen i kattköpartagen och...
Svar
9
· Visningar
7 615
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Så alla kattfantaster, hur många katter har ni? Va har ni för kissar och va gör ni med dom. Hur många katter kan man ha innan man blir...
2
Svar
25
· Visningar
2 002
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar