Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt När är katterna könsmogna? Jag har en hona och en hane på 8 månader, och hanen har börjat skvätta, är det dags att kastrera dem nu?
Svar
4
· Visningar
789
Senast: Evenstar
·
Övr. Katt Jag är så fruktansvärt less på att behöva försvara mitt val av katter gång på gång på gång. Att hela tiden få gliringar och kommentarer...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
8 598
Senast: diartistakasha
·
N
Övr. Katt Med en fullvuxen katt i överhull och en ungkatt som gör av med mängder av energi på bus och lek är det svårt att hitta "rätt" torrfoder...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt hur gör man bäst egentligen? Jag ska åka hem till mina föråldrar i två veckor och ta katterna med mig. Där bor en ung katthona på 3 år...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: aiquen
·
S
Övr. Katt Jag har en Siames och en Oriental som får gå ut på gården när jag är hemma, båda är vaccinerade. Förra veckan började Siamesen att nysa...
Svar
4
· Visningar
1 408
Senast: Najten
·
Övr. Katt Ja, jag behöver avreagera mig lite. Hästar ges den bästa foderstaten och hålls efter och man kallar på veterinär på en gång om de blir...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 029
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt När jag kikade på Vitnos idag och såg henne rulla runt i solvärmen, plockade jag genast fram kameran och filmade lite :love: Jag vet...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: snurpe
·
S
Övr. Katt Jag och min sambo bor i ett gamalt hus, vi har nu fått på häsningar av både möss och sorkar.. Mindre kul funderar därför på att skaffa...
Svar
11
· Visningar
1 401
Senast: Prosit
·
E
Övr. Katt Jag behöver hjälp!!!!! :( När vi köpte våran äldsta hona så upptäckte vi ganska snart att hon var väldigt självständig och väldigt...
2
Svar
29
· Visningar
5 225
Senast: eerie
·
Övr. Katt Jag har två huskatter, kastrerade honor som får lov att gå ut 1-3 gånger i veckan några timmar per gång. Utan koppel eller tillsyn...
Svar
5
· Visningar
1 377
Övr. Katt Idag har vi varit på utställning i Göteborg. Lillen skötte sig som vanligt exemplariskt och blev bästa ungdjur kat. II! :love: Damen var...
2
Svar
20
· Visningar
1 545
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Någon som vill vara med och sponsra? :angel: På bedömningsedlarna från i går kan jag på rusties utläsa "No coat at the moment, to...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: MissFideli
·
N
Övr. Katt Jag kan inte mycket om katter så inga dumförklaringar tack=) Min svägerska har två katter, kastrerade honor. dom är snart ett år båda...
Svar
10
· Visningar
1 251
Övr. Katt Abbie är jätterädd för dammsugaren, har alltid varit. Inte så hon får panik och rusar utan så att hon blockerar sig och stirrar in i...
Svar
10
· Visningar
853
·
Övr. Katt Jag har sökt lite på detta ämne, men hittade inte riktigt den information jag var ute efter. Vi har två 4.5 åriga Norska Skogkatter...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Tessan68
·
M
Övr. Katt Är det ngn här som har en katt permanent eller stöd från KKS? Hur har det fungerat?
Svar
6
· Visningar
1 146
Senast: Trissa
·
Övr. Katt Glömt bort att min kompis tog bilder på oss då, så här kommer dom nu något sent. Den glada tjejen i rosa tröja är undertecknad och den...
2
Svar
32
· Visningar
1 846
·
Övr. Katt Misstänker starkt att stallkatten är dräktig (ja jag har slarvat med p-pillren...). Det är ingen direkt katastrof eftersom det finns rum...
Svar
11
· Visningar
4 101
Senast: Popplin
·
Övr. Katt Har en gård med åtta katter som får gå ut och in som dom vill med kattluckor till alla utrymmen ute och i två dörrar in. Fyra av dom är...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Popplin
·
Övr. Katt Så här såg Junior ut dagen efter att Diggers fästmö Tussan kommit... ev. storbilds varning :angel:
Svar
7
· Visningar
871
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna