Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt funkar det här tror ni? :D http://www.youtube.com/watch?v=6wP-KKeGPpQ
Svar
1
· Visningar
640
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Sambons morbrors katt har mega baouta äckelklåda i öronen :crazy: Jag vet att jag har hört och läst att man kan använda sig av...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: jerseyko
·
J
Övr. Katt Fick ju min kisse katt igår och MASSA papper som jag inte riktigt förstår mig på :o Först något papper med Ägaranmälan för...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Japanesen
·
Övr. Katt Ibland när man t.ex. sitter i soffan kan han hoppa upp och tjuvnypa en i armen. Ibland när han ligger ner brukar det även vara att han...
Svar
11
· Visningar
992
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Man blir alldeles varm i själen av att se att de tycker om varrandra så.. Jag älskar dem så det nästan värker.. :love:
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: domino
·
J
Övr. Katt Jag har köpt min drömkatt :bump: :bump: Han kommer den 9/4 till Sthlm... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 892
Senast: domino
·
Övr. Katt Hejsan, tänkte bara höra om det är någon annan katt där ute med samma dille.. Min Mo har en viss förkärlek för att slicka, bita och...
Svar
4
· Visningar
2 488
Senast: Bewildered
·
Övr. Katt hur kammar man en sådan? våran bara fäller å fäller, när vi hade våran norska skogskatt hade vi en såndär "ståltrådsborste" funka ju bra...
Svar
16
· Visningar
1 723
Senast: Bison
·
Övr. Katt Nu har det hänt igen, under birkas utställning i helgen blev katter klippta. Hur bemöter man detta, vad är lösningen? Låsbara burar...
Svar
14
· Visningar
1 275
Senast: Sol
·
H
Övr. Katt Vi ska sälja min älskade katt Prinsessan (Kallas för Sessan) :cry: Hon åker idag. Kommer sakna henne enormt mycket. De kommer snart...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: Horse
·
Övr. Katt En av mina råttfångare hat tappat en massa päls - inte så han är kal, men markant mer än bara pälsbyte - på sidorna och vid svansfästet...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: saila
·
Övr. Katt Lite bilder som jag kanske visat något av tidigare och så några nya!
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Asså, jag har ingen aning om hur katten får mask, han är en innekatt! Uh. Mår inte bra nu, såg en mask i rumpan på honom, den var...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: Sol
·
Övr. Katt På gården där jag bor finns det ett stort antal vildkatter som nu håller på att skjutas av. Ibland dem dök det för ett år sedan upp...
Svar
11
· Visningar
2 672
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Har inte visat några bilder på mina missar, Tusse & Smilla, så här kommer några bilder. :) Smilla, my love. Smilla Tusse...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: Halifaxen
·
P
Övr. Katt Ja har ett litet problem.. Jag vet inte om jag orkar med min partner längre.. Han har börjat lukta apa ur munnen det senaste och igår...
Svar
17
· Visningar
1 376
Senast: PonnyBus
·
I
Övr. Katt Igår kom min kisse in och stödde inte på ena frambenet. Han hoppade alltså på 3 ben. Det gör han idag också. Det är inte i tramdynan...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Sastra
·
T
Övr. Katt Passar några katter just nu och givetvis har den ena lyckats gått och slagits med en annan katt.. *suck* Nu är han svullen i ena käken...
Svar
13
· Visningar
13 110
Senast: Harvester
·
Övr. Katt Ser att de smugit sej in lite lekar även här på kattsidan. Så här kommer en lek till =) Hoppas den inte redan finns här nånstans. De... 2
Svar
21
· Visningar
1 901
Senast: Tjalfe
·
Övr. Katt Tänkte lägga in några bilder på kissen :D Fladdermus? en som inte gillar o bli fotad :angel:
Svar
8
· Visningar
861
Senast: Nikita4evR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka