Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ni som har långhåriga katter nu, har ni några bilder på hur dom var i pälsen när den va 6v? Går det att se tydligt då att en kommer bli...
2
Svar
28
· Visningar
22 466
Senast: aneka
·
Övr. Katt Kan man smörja in kattens trampdynor med Idomin? Eller är det farligt för katter?
Svar
9
· Visningar
4 290
Senast: Reykur
·
A
Övr. Katt Vi har tagit hand om en hittekatt som strykit omkring hos våra grannar under en tid. De har kontaktat katthemmen häromkring, och de hade...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Prosit
·
Övr. Katt nu ska ni lägga in bilder som är så lika mina katter som möjligt! katt nr 1 millan: katt nr2 bill: katt nr 3 bull:
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Kansi bansi
·
Övr. Katt tänkte att jag skulle visa lite bilder på min katt från när han var liten tills nu..:) :love: :love: bäbis: lite äldre...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: Congeria
·
Övr. Katt Står kattens mat framme alltid eller ger ni tidsbestämda portioner? Om maten inte står framme, hur ofta ger ni då katten mat? Varför...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 698
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Jag tycker att det här med försäkringar är svårt. I helgen får jag hem mina två efterlängtade kattungar :love: Självklart ska jag teckna...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: aiquen
·
Övr. Katt ..är full av spännande saker för en liten Devon som upptäcker den stora världen! Buskar att krypa i, löven prasslar så skojigt...
2
Svar
30
· Visningar
1 815
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag sitter har i Holland, o saknar mig alskade lilla kisse nat sa in i! jag kunde ju inte ta med mig henne, det var det inte ens tal om...
Svar
2
· Visningar
567
Senast: cirkus
·
L
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,787386,00.html :eek: :cry: :cry: :cry: :cry: Jag förstår inte vad vissa tänker...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 664
Senast: Toppur
·
Övr. Katt Jag tog en vuxen katt (7år) från ett katthem i december. Hon har alltid varit utekatt, förutom de runt 3 månaderna hon bodde på...
Svar
15
· Visningar
4 558
Senast: kopparberg
·
Övr. Katt I helgen var jag i Umeå och ställde ut pojkarna. Jag bodde hos en god vän som är både flitig och skicklig med kameran! Oscar är...
2
Svar
20
· Visningar
1 852
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Matteeeee, det är varmt och soligt ute! Jag vill inte vara instängd här hemma, jag vill ut!! Äntligen!!!! Selen är på, nu ska det bli...
Svar
9
· Visningar
854
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Jag har nu bestämt mig för att det blir en ragdoll! Problemet är bara att få tag i en. De verkar gå åt som smör i solsken och jag vill...
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: Thera
·
H
Övr. Katt Hej! Första gången här inne på kattavdelningen, men jag var tvungen att skriva av mig lite.. Igår åkte vi in med min 9 år gamla...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: HarryBarry
·
Övr. Katt Provade ett nytt objektiv till Nikonkameran idag, så Teddy fick vara fotomodellen! ;) Vart många bilder så jag har bara tagit ut...
Svar
18
· Visningar
1 199
Senast: carzz
·
Övr. Katt http://www.vk.se/Article.jsp?article=110580 Ja vad mer säger man.... Det finns så trista människor... :confused:
Svar
14
· Visningar
1 033
Senast: Tviggy1081
·
M
Övr. Katt :eek: Hjälp min katt är fet och jag behöver lite tips för att få ner henne i vikt hennes beskrivning är : Tjock,Prisesan på...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 866
Senast: Popplin
·
  • Låst
Övr. Katt Min katt håller på att vakna upp ur en narkos och han skriker och ramlar!! Är utan bil och med en bebis ensam hemma.... vad i...
Svar
7
· Visningar
1 380
Senast: heylan
·
Övr. Katt Ja denna "roliga" film.. Jag kan inte sluta fundera på om det är nått fel på katten? Kan inte skratta åt den då det låter och ser ut...
Svar
14
· Visningar
954
Senast: Sazalamel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna