Min nya kisse miss *bilder*

Sv: Min nya kisse miss *bilder*

Okii :)
Jag tror inte det, har ju ingen hona :idea: ... ska iallafall på utställning i Juni med honom hade jag tänkt :d Fast jag har aldrig varit på sånt så det kanske blir så att jag inte vågar och backar ut..

haha men andra har ju. :D :angel:
jag ska på min första utställning meden av mina katter nu i helgen som kommer på elmia. jag är nervös som attan. Men det kommer nog gå så bra så. :p

Hehe.. Joo det e iofs sant, men har inte riktigt fattat det där med avlings fronten..

Vad har du för katter förutom bengalhonan du köpte? Vad heter honan förresten, tänkte på om det finns en bild på Evas hemsida..

Hehe.. Joo det e iofs sant, men har inte riktigt fattat det där med avlings fronten..

Vad har du för katter förutom bengalhonan du köpte? Vad heter honan förresten, tänkte på om det finns en bild på Evas hemsida..

haha det kan inte jag heller, men jag vet att du har en fin pojk! iallafall stamtavle mässigt! OCh jag tykte han va en redig pudding. :D
testa och ställ honom på utställning, då får du veta om han duger.

jag har sammanlagt fyra katter, en kastrerad bonnis, två bengaler och en ocikatt.
Tempis kallas hon, tror inte att det finns bild kvar, men hon finns i bengal tråden.
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=745351&highlight=bengal

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
423
Senast: gammalek
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 951
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar