Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Är det någon här inne som har en dövkatt? Hur funkar det? Kan tänkte mig att en kompis nästan är obiligatoriskt då man inte kan ropa...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag vet att det fanns en tråd för ett tag sedan där det diskuterades om folk medvetet tog blandrasungar på sina raskatter för att käna... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 757
Senast: Kimz0r
·
Övr. Katt jag kan minsann inte hitta på jordbruksverket vart det står om lagar och regler ang katt och hundhållning.. Jag funderar på att bygga...
Svar
6
· Visningar
2 685
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Vi har äntligen köpt en liten kattunge som vi ska hämta hem om 4 veckor ungefär *kan knappt vänta* :D Men lillen har ju inget namn, så...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Ja finns det något man kan och får använda till/inför utställnig som verkar hormonlugnande som dessutom fungerar? Behöver tips och...
Svar
4
· Visningar
760
Senast: Sassy
·
A
Övr. Katt Hej! Lite långt men jag hoppas att någon orkar läsa och har tips och råd! Jag och min sambo har sedan ett par månader tillbaka flyttat...
Svar
6
· Visningar
1 575
Senast: apollo1
·
Övr. Katt Min honkatt har precis fått kissungar, 5 små underbara saker! Nu är det tänkt att hon ska kastreras, men hon hann bli på tjocken igen...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: Magica
·
Övr. Katt Jag börjar tro att min lilla Pepsi är en förklädd vovvsing. Han viftar på svansen, när han är glad eller busig. T o m i sömnen ibland :D...
Svar
9
· Visningar
1 197
·
F
Övr. Katt Jag har två cornishar. Den ena är en liten korv! Slänger i sig allt han kommer över och sväller upp som en ballong. Den andra är också...
Svar
3
· Visningar
739
·
Övr. Katt Har flyttat till en gård där det sedan ett antl år finns en stallkatt. Har tagit in henne ett antal gånger men hon verkar inte...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hej! Den 12 april köpte vi våran kattunge som nu fått namnet Jasmine, hon har inte fått en så bra start, såldes när hon var 9 veckor...
Svar
3
· Visningar
933
Senast: pimy
·
Övr. Katt Hur brukar honor reagera när de precis fått en kull och har en annan hona i huset? Tindra fick sin första kull igår. Våran andra hona...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Rustie har ett underligt beteende. Han gömmer prylar han gillar, i avloppsbrunnen. Prylar han gillar, är alltså sånna saker han...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: Reykur
·
T
Övr. Katt Ja nu har jag haft katterna i runt en månad och lite funderingar har växt fram :) För det första, det här med barf :crazy: Just nu...
Svar
4
· Visningar
848
·
Övr. Katt Min ena katt har jättedålig kvalitet på sina klor, de spricker upp när jag klipper dem (och även annars). Nån som har en aning om vad...
Svar
2
· Visningar
2 008
Senast: saila
·
Övr. Katt någon som ska dit? Jag ska ställa en av mina katter och det blir första gången för oss båda... Så jag är väldigt(!) nervös. vad ska de... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 150
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Vad säger ni om programmet? Nu är jag inte kattkunnig på det sättet (även om jag haft två katter hemma i 16 år nu) och kanske är... 10 11 12
Svar
238
· Visningar
16 984
Senast: lovely
·
Övr. Katt ok, jag är säkert tramsig nu eller nåt men min lilla älskade hon katt e borta!!! Hon försvann ut för tre dygn sedan. Japp, hon e både...
Svar
12
· Visningar
1 125
·
T
Övr. Katt En katt har nu fått flytta in hos oss från ett katthem i väntan på att bli adopterad. En jätte go och trevlig katt MEN han skriker...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Jag håller på att sätta ihop en rasbeskrivning där man tydligt kan se skillnaden mellan koraten och de raser som folk kan förväxla dem...
Svar
6
· Visningar
899
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka