Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Lite bilder som jag kanske visat något av tidigare och så några nya!
Svar
5
· Visningar
778
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Asså, jag har ingen aning om hur katten får mask, han är en innekatt! Uh. Mår inte bra nu, såg en mask i rumpan på honom, den var...
Svar
9
· Visningar
1 166
Senast: Sol
·
Övr. Katt På gården där jag bor finns det ett stort antal vildkatter som nu håller på att skjutas av. Ibland dem dök det för ett år sedan upp...
Svar
11
· Visningar
2 625
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Har inte visat några bilder på mina missar, Tusse & Smilla, så här kommer några bilder. :) Smilla, my love. Smilla Tusse...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Halifaxen
·
P
Övr. Katt Ja har ett litet problem.. Jag vet inte om jag orkar med min partner längre.. Han har börjat lukta apa ur munnen det senaste och igår...
Svar
17
· Visningar
1 372
Senast: PonnyBus
·
I
Övr. Katt Igår kom min kisse in och stödde inte på ena frambenet. Han hoppade alltså på 3 ben. Det gör han idag också. Det är inte i tramdynan...
Svar
13
· Visningar
1 079
Senast: Sastra
·
T
Övr. Katt Passar några katter just nu och givetvis har den ena lyckats gått och slagits med en annan katt.. *suck* Nu är han svullen i ena käken...
Svar
13
· Visningar
12 910
Senast: Harvester
·
Övr. Katt Ser att de smugit sej in lite lekar även här på kattsidan. Så här kommer en lek till =) Hoppas den inte redan finns här nånstans. De...
2
Svar
21
· Visningar
1 892
Senast: Tjalfe
·
Övr. Katt Tänkte lägga in några bilder på kissen :D Fladdermus? en som inte gillar o bli fotad :angel:
Svar
8
· Visningar
846
Senast: Nikita4evR
·
Övr. Katt http://www.coolstuff.se/p468/LitterKwitter.htmlwww.coolstuff.se/p468/LitterKwitter låter rätt smart måste jag medge :)
Svar
11
· Visningar
1 711
Senast: Tessah
·
Övr. Katt Finns det några speciella tecken man ska kolla efter de sista dagarna i dräktigheten? Som på ston släpper bäckenbanden och de får...
Svar
3
· Visningar
1 709
Senast: Sol
·
Övr. Katt Usch, jag vet inte vad vi ska göra. Det har flyttat hem en kisse till oss. Vi bor på landet och har redan fyra kissar som är det bästa...
Svar
6
· Visningar
1 109
Senast: Gibby
·
Övr. Katt Det verkar som om min förr så matglada katt inte kan äta idag. Han försöker men det går inte. Springer runt och jamar som han brukar då...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Prosit
·
Övr. Katt asså... katten är halvt osocial... om den ligger i soffan å jag sätter mig där å kollar tv så drar den... sen går den å stryker sig mot...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: Messy
·
Övr. Katt Ni som har gård och katter- bor era katter inne i boningshuset eller i stallet? Vi köpte två katter för hålla nere råttmängden, men dom...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: aiquen
·
Övr. Katt Jag har tänkt lite, då det troligt blir till att jag och sambo skall titta på hus till hösten. Eftersom jag är en kattmänniska, måste...
Svar
2
· Visningar
3 940
Senast: M-Meduza
·
N
Övr. Katt Den lille missen har blivit stoooor!!! :love: Nirak
Svar
5
· Visningar
834
Senast: Tviggy1081
·
U
Övr. Katt hej. Jag har ett litet problem som jag tänkte att jag skulle fråga om här. Jag har en katt som är ca 1 år, jag bor på en skola men...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Harvester
·
Övr. Katt Idag har vi haft en riktig underbar slödag här hemma, jag och kissen. Helt ledig dag och husse åkte ut på motorcykeltur och lämnade oss...
2
Svar
38
· Visningar
2 451
Senast: Montéryttare
·
D
Övr. Katt Har ni några roliga kattkorsningar? :p Lägg in bilder :D Själv har jag en abessinie/norsk skogskatt :)
Svar
2
· Visningar
891
Senast: Congeria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama