Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

N
Övr. Katt Funkar detta? Jag får snart hem en ny, dyr soffa :p Fungerar Fyspray att spraya på möbler för att undvika klo-vässning?? Nirak
Svar
12
· Visningar
7 133
Senast: Becca
·
Övr. Katt ...katt, finns det ngt bolag som gör det? Jag har numera två katter. En bor kvar på min födelseort hos min mamma, givetvis...
Svar
6
· Visningar
1 322
Senast: kopparberg
·
I
Övr. Katt Hej på er! Jag undrar över en sak ang. kattmaten i burk. Det ser inte gott ut och luktar riktigt illa. Någonstans så tror jag inte att...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 311
Senast: Irish cob
·
K
Övr. Katt Aldrig visat bilder på min förvildade katt Malte. Han är en väldigt speciell katt(även kallad grävling). så vad tycker ni om...
Svar
6
· Visningar
1 290
Senast: karatefisken
·
J
Övr. Katt Ni som köpt klösmöbler på ebay, hur i sjutton gjorde ni? :confused: Jag försöker buda på en sak som går ut om 41 minuter men det går...
Svar
7
· Visningar
849
Senast: pemma
·
S
Övr. Katt MIn lilla katt som är 8 år har slutat velat gå ut. Hon har varit en riktig utekatt tidigare men dom senaste 3 åren så vill hon bara...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Fredrika77
·
Övr. Katt Varför vill mina katter alltid slicka i näsan? är de så gott?:D Eller är de nå speciellt som de betyder på kattspråk? Typ snyt dej...
Svar
7
· Visningar
3 082
Senast: pimy
·
Övr. Katt Mina två 13-veckorsbäbisar har rinniga ögon. Upptäckte detta idag. Har även hört att de nyser ibland. Vad kan detta vara? De är...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: aemaria
·
F
Övr. Katt :rofl: Kolla på den här kattoan! Kanske något att prova? ;)...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Fannsan
·
T
Övr. Katt Ber om ursäkt om det redan finns en sån här tråd men när jag sökte i forumet fastande datorn.:o Ni som har Main Coon. Kan ni inte...
Svar
6
· Visningar
1 839
Senast: Sassy
·
S
Övr. Katt Hej! Jag är ny på kattforumet och ber om ursäkt om det redan finns svar på min fråga i andra trådar, men jag frågar iaf. Jag...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt Ni som har innekatter - hur funkar det? Hur många saker har kraschat i golvet medans ni varit borta om dagarna? Jag har ju till och från...
Svar
19
· Visningar
4 837
Senast: pimy
·
M
Övr. Katt Hur många katter respektive lådor har ni? Jag har nyligen skaffat en katt till och bor i lägenhet. Känner att jag har svårt att få...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: houdini
·
T
Övr. Katt jag har en 1 årig kasterad hankatt, (fast jag har bara haft honom i 2 månader.) Han går runt och jamar och "skriker" hela tiden. Det...
Svar
7
· Visningar
7 560
Senast: Yoggi
·
Övr. Katt Är detta ett bra foder att ge katterna? eller vilket torrfoder skulle ni rekomendera till mina katter. Nu får dom RC men de blir ju...
2
Svar
37
· Visningar
11 793
·
Övr. Katt Hej på er! Jag går omkring och funderar på ett par saker ang katter, likaså min pojkvän som har katterna och just nu är lite...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Prosit
·
E
Övr. Katt Hej! Min katt mjällar, varför gör hon det? Det är en bondkatt, cirka 9 år (övergiven och omhändertagen). Hon äter Mjau torrfoder och...
Svar
13
· Visningar
5 167
·
Övr. Katt Jag vet inte om denna ska ligga på Hund eller Katt, men eftersom det handlar om hur katterna påverkas, så lägger jag den på katt...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: malumbub
·
E
Övr. Katt Jag har två killar och så länge vi bor såpass trångt (44 kvm) så kommer det (troligen) inte flytta in några mer kissar. Men flyttas...
2
Svar
22
· Visningar
1 829
Senast: Tramptass
·
Övr. Katt Är det någon här som har en sådan? Tror ni att det är värt att skaffa en sådan om man bara har en katt? Han har hittills alltid...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Josa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama