Hur många katter är max för dig?

Sv: Hur många katter är max för dig?

Just nu är det två på 56 kvadrat, förut hade jag tre på 74 kvadrat men straxt innan jag flyttade så fick den ena katten flytta till landet.

Om tre månader så blir det två på 67 kvadrat, sen blir det förmodligen fyra stycken i den lägenheten (vi har två katter var).
Ytan räcker, jag bodde med tre katter på 40 kvadrat innan (iofs var de ute jämt då) och tidsmässigt så räcker vi till också.
Men fler än fyra skulle jag aldrig orka med, inte ha råd med heller för den delen, tänk kattsandsåtgången när dom inte kan vara ute :crazy:

Kattungar blir det inga, av tre hanar och en hona är samtliga kastrerade :D och hade man haft fyra katter i samma ålder så hade det krävts mycket mera yta som de kutar runt.
När man har har två på nio, en på tre år och en på två år är det inte samma busande :cool:

Såfin bestæmmer!

Nu ær en katt max, helt enkelt før att denna enda kisse bestæmmer.
Hon kan inte gå med på att dela hem och revir med någon, så enkelt ær det. Det mesta jag haft ær tre och før mig ær det nog max.
Det var ganska struligt før en var tunn och borde ha fri tillgång på kæk, en annan var glupsk och behøvde bromsar... Morissa var agressiv mot de andra då hon hade små ungar o s v.

Bor på ungefär 100 kvm och här finns även två herrar, jag skulle kunna ha fler men min sambo vägrar. Fyra är nog min övre gräns.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 226
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna